Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Puntenklassement: Anton - Visconti @2.20
Visconti 51 punten, Anton 2 punten

AK: Kangert - Reichenbach @1.75
20. Kangert +17'01'', 26. Reichenbach +43'53''

AK: I. Izaguirre - Kruijswijk @1.80
14. Kruijswijk +11'42'', 16. Izuguirre +14'10''

De pre-Giro picks staan er goed voor, alleen de laatste is nog spannend, maar in de huidige vorm van Kruijswijk, zie ik Izaguirre moeilijk meer langszij komen. Misschien als hij in een ontsnapping gaat.
0 Vind ik leuk's
chef of robs, nog tipjes voor de rit van morgen?
0 Vind ik leuk's
babygun:

De matchups staan behoorlijk scherp. Ook niet zo moeilijk voor de bookies, want dezelfde namen als zondag zijn wel weer te verwachten. Alleen Contador voor winst @3.75 vind ik nog wel een leuke quote. Volgens mij heeft Contador het achterste van zijn tong nog niet laten zien en hij heeft nog geen rit gewonnen wat natuurlijk nog wel moet gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Op unibet heb je head to head Montfort- Kangert.
Ik zet op Montfort@ 2,10. Montfort staat hoger in het klassement en eindigde bovendien in 2 van de drie soortgelijke etappes voor Kangert.
Kangert zal waarschijnlijk moeten werken voor Aru, en zal daardoor relatief vroeg moeten afhaken
0 Vind ik leuk's
Denk dat morgen de ontsnapping het wel eens kan gaan redden. Paar losse euro's op LL Sanchez en Rosa gezet.

Qua h2h, König voor Amador @1,55 en Cunego voor Formolo @1,55, beide mybet.
0 Vind ik leuk's
robs234:

Bergklassement

Anton - Visconti @2.20

Visconti krijgt een vrije rol en zal dus doen wat hij graag doet: aanvallen. Anton zal knechten voor Intxausti en gaat niet bij de voorsten finishen van de bergetappes, waardoor hij buiten de punten blijft. Visconti zal in de zwaardere etappes in de aanval komt, waardoor hij automatisch als onderdeel van de vlucht zijn puntjes meepakt.

Algemeen klassement
Kangert - Reichenbach @1.75

Reichenbach is een talent, maar op basis van wat hij dit jaar heeft klaargespeeld, verwacht ik hem niet in de top-20. Kangert heeft al meerdere keren bewezen dat hij een hoge klassering kan rijden in de schaduw van een kopman. Ook is hij een uitstekend tijdrijder, veel value op deze matchup.

gaat al lekker Rob! :)
0 Vind ik leuk's
robs234:
babygun:

De matchups staan behoorlijk scherp. Ook niet zo moeilijk voor de bookies, want dezelfde namen als zondag zijn wel weer te verwachten. Alleen Contador voor winst @3.75 vind ik nog wel een leuke quote. Volgens mij heeft Contador het achterste van zijn tong nog niet laten zien en hij heeft nog geen rit gewonnen wat natuurlijk nog wel moet gebeuren.

Contador zal dan op de Mortirolo solo moeten gaan. Het slotstuk naar Aprica is niet zwaar genoeg voor zijn koffiemolentje. En ben het ook wel met Futre eens, morgen kan zomaar naar een vluchter gaan juist door het 'simpele' deel na de Mortirolo.

Dit lijkt me wel een leuk combootje, low stake:

Hesjedal voor Visconti @1,42
Pirazzi voor Intxausti @1,90
Cunego voor Formolo @1,52

Samen x4,1.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Voor vandaag:

Head to head: D. Caruso - A. Geniez @1.47
Head to head: S. Kruijswijk - C. Betancur @1.33

Double: @1.97 op Unibet.

Lijken mij redelijk zekere bets.
0 Vind ik leuk's
@chef Ja dat lijkt me ook, maar het zou wel een typische Contador actie zijn om op de Mortirolo aan te vallen. Maar het feit dat hij vrijwel geen ploeggenoot heeft om voor wat afstopwerk te zorgen, maakt het al direct een lastig verhaal. Een vlucht zal alleen standhouden als Astana iemand erin heeft zitten, dus misschien dat ik wat live speel.
0 Vind ik leuk's
Betancur kan zomaar in de vlucht zitten en Kruijswijk zal nu wel blijven zitten in het peloton, dus voor @1,33 zou ik hem niet meteen spelen.
Geniez reed eergisteren net iets beter bergop dan Caruso, dus die zou ik evenmin pakken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.