Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
H2H laat ik schieten vandaag. Te veel gokwerk met een vlucht die het gaat uitzingen. Zo'n Chavanel kan zomaar in de vlucht zitten en Monsalve niet of andersom.

Heb wat eurootjes uitgezet op:

Pirazzi @29
Chavanel @34
Hansen @41
Geschke @51
Bole @67
Paterski @101
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Battaglin @34 verder het rijtje van chef
0 Vind ik leuk's
Er zijn trouwens ook bets voor Noorwegen op Unibet. Nog een halfuur om je bets te plaatsen daarvoor. Nordhaug top 3 AK @1,6 lijkt me een zekerheid.
0 Vind ik leuk's
Helaas, niemand mee:

Carlos Betancur, Matteo Montaguti (Ag2r-La Mondiale), Franco Pellizotti (Androni-Sidermec), Diego Rosa (Astana), Marek Rutkiewicz (CCC-Sprandi), Beñat Intxausti, Rubén Fernandez (Movistar), Ryder Hesjedal (Cannondale-Garmin), Ilnur Zakarin (Katusha) en Steven Kruijswijk
0 Vind ik leuk's
Ik weet het nog niet zo met dat het voor de vlucht is. Orica, Lampre en BMC hebben niet voor niets niemand meegestuurd, die laten ze niet al te ver weglopen. Het feit dat Rosa (Astana) vooraan zit, is dan wel weer positief voor de vluchters.
0 Vind ik leuk's
Visconti wordt gemeld in de groep op achterstand. Daar gaat de combo, want die gaan niet meer terugkomen.
0 Vind ik leuk's
Visconti hebben we voor de bergtrui hé robs.. Dus dat is toch geen ramp?

Kangert zit ook goed voor het algemeen klassement.. Alleen kruiswijk wordt hem niet
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Visconti hebben we voor de bergtrui hé robs.. Dus dat is toch geen ramp?

Kangert zit ook goed voor het algemeen klassement.. Alleen kruiswijk wordt hem niet

Nee ging om de etappe waar ik Visconti voor Caruso had.
Die bergtrui kan al nauwelijks meer fout gaan, Anton komt amper vooruit, telkens van achter in het peloton. Nieve ook al ver voor Henao in het klassement. Alleen Kruijssie gaat niet lekker, hoewel zijn achterstand van 5 minuten niet onoverbrugbaar is, maar Izaguirre rijdt wel erg sterk.
0 Vind ik leuk's
Visconti zat er wel bij maar is ver achter Caruso geëindigd in de groep. Heb zelf nog Zakarin live @36 kunnen spelen. Al was het maar voor 5 euro.
0 Vind ik leuk's
Ja ik hoorde het bij Sporza, maar blijkbaar klopte die info niet. 36x5 = 180 vind ik anders nog een leuke winst hoor Chef!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.