Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dank voor het delen chef (y)
Zelf heb ik single Pirazzi voor Zardini met 9/10 stakes gespeeld.
En een paar euro op Clement. Rijdt tot nu toe een sterke ronde.
Zelf heb ik single Pirazzi voor Zardini met 9/10 stakes gespeeld.
En een paar euro op Clement. Rijdt tot nu toe een sterke ronde.
Ik volg je chef, al speel ik Hansen @41 ook mee.
Hopelijk hebben BMC (Gilbert) en Lampre (Ulissi) geen zin om veel te werken vandaag. De etappe lijkt mij ook niet makkelijk te controleren.
Hopelijk hebben BMC (Gilbert) en Lampre (Ulissi) geen zin om veel te werken vandaag. De etappe lijkt mij ook niet makkelijk te controleren.
Mijn mannen die het moeten gaan doen vandaag:
Ulissi @13, Battaglin @51, Hansen @48, Formolo @51 en Polanc @101.
Het liefst had ik Visconti genomen voor deze rit maar vond zijn quotering op Betfair niet aantrekkelijk.
Ulissi @13, Battaglin @51, Hansen @48, Formolo @51 en Polanc @101.
Het liefst had ik Visconti genomen voor deze rit maar vond zijn quotering op Betfair niet aantrekkelijk.
theeraser1:
Finale is ook te lastig voor die twee. Als het peloton aan de slotklim begint voor de ritzege, gaan de klassementsmannen het uitmaken. Is 3,5 km aan bijna 9 procent en na een korte afdaling loopt het ook nog even lichtjes bergop naar de laatste kilometerrs.
If you like sports, you will love Zweeler
Cabeza de carrera: Betancur, Tiralongo, Colbrelli, Moinard, Elissonde, Herrada, Hesjedal, Slagter, Geschke, Belkov, Kruijswijk #Giro
Sterke groep!
Sterke groep!
Vind Kruijswijk King of the Mountains @17 ook wel een mooie. Lijkt er toch op dat die er wel een doel van heeft gemaakt.
Ik denk/hoop niet dat deze groep het gaat uitmaken wie er wint vandaag.
allard87:
Normalerwijs is dit een vluchtersetappe, maar aangezien Tiralongo mee is, verwacht ik dat Astana oorlog gaat maken op de 1ste categorie klim.
gustavoo:
Normalerwijs is dit een vluchtersetappe, maar aangezien Tiralongo mee is, verwacht ik dat Astana oorlog gaat maken op de 1ste categorie klim.
allard87:
Tiralongo kan vanuit deze groep ook zomaar de etappe winnen.
gustavoo:
Vind Kruijswijk King of the Mountains @17 ook wel een mooie. Lijkt er toch op dat die er wel een doel van heeft gemaakt.
Hij kan goede zaken doen vandaag, al zal Herrada ook wel voor de puntjes gaan sprinten lijkt me. Was daar ook al mee bezig in etappe 3 en met nu een teamgenoot in het blauw is het ook zinvol om voor concurrentie punten weg te pakken.