Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Aru winst @5.50
D. Caruso voor Formolo @1.40
Chaves voor Atapuma @1.59
König voor Nieve @1.35
Totaal: x3.01
D. Caruso voor Formolo @1.40
Chaves voor Atapuma @1.59
König voor Nieve @1.35
Totaal: x3.01
Wat plaatsen jullie vandaag ?
Ik dacht aan:
Porte, R - Kreuziger, R @ 1,31 in combinatie met Caruso, D - Formolo, D @ 1,4.
Dit geeft in totaal 1,83 , niet super veel maar volgens mij ook met niet veel risico.
van den Broeck - Uran @ 2,4 maar dan low stake. Uran was gisteren toch wel zeer zwak, van den broeck probeerde tenminste in eerste instantie nog mee te gaan met aru. Aan de andere kant finishte Uran wel beter in de bergrit in de Ronde van Romandië, daar was hij 34 seconden sneller dan VDB.
Jullie mening ?
Ik dacht aan:
Porte, R - Kreuziger, R @ 1,31 in combinatie met Caruso, D - Formolo, D @ 1,4.
Dit geeft in totaal 1,83 , niet super veel maar volgens mij ook met niet veel risico.
van den Broeck - Uran @ 2,4 maar dan low stake. Uran was gisteren toch wel zeer zwak, van den broeck probeerde tenminste in eerste instantie nog mee te gaan met aru. Aan de andere kant finishte Uran wel beter in de bergrit in de Ronde van Romandië, daar was hij 34 seconden sneller dan VDB.
Jullie mening ?
Van den Broeck is wel een gokje waard idd. Gister was Uran ook niet best, dus het is de vraag of het vandaag beter wordt.
Heb zelf ook Caruso voor formolo met chaves voor atapuma gespeeld
Heb zelf ook Caruso voor formolo met chaves voor atapuma gespeeld
Heb voor vandaag een paar losse euro's gezet op wat outsiders. De lange klim op het einde leent zich wel voor een aanval van een klimmer van de 2e rij die niet echt gevaarlijk is voor het AK en dus het fiat krijgt van Aru, Contador en Porte.
Dan denk ik aan renners als Cataldo, Anton, Landa, Niemiec. Allemaal hoge odds.
H2h's:
Niemiec voor Izagirre @1,70(Mybet)
Kruiswijk voor Intxausti @1,45 (Mybet)
Dan denk ik aan renners als Cataldo, Anton, Landa, Niemiec. Allemaal hoge odds.
H2h's:
Niemiec voor Izagirre @1,70(Mybet)
Kruiswijk voor Intxausti @1,45 (Mybet)
Vond Formolo wel erg sterk ogen op die slotklim gisteren. Ik sluit niet uit dat ie met die benen vandaag weer top 10 zit en dan wordt het alleszins geen makkie voor Caruso om ervoor te zitten.
Heb zelf Landa voor Monfort @1,37 gecombineerd met König voor Nieve @1,40. En ik heb inderdaad ook VDB voor Uran @2,4 los gespeeld. Gisteren op de slotklim maakte VDB toch een betere indruk. Was de beste klassementsman achter Aru, Contador en Porte.
Heb zelf Landa voor Monfort @1,37 gecombineerd met König voor Nieve @1,40. En ik heb inderdaad ook VDB voor Uran @2,4 los gespeeld. Gisteren op de slotklim maakte VDB toch een betere indruk. Was de beste klassementsman achter Aru, Contador en Porte.
If you like sports, you will love Zweeler
Kopgroep lijkt het te gaan uitmaken, wie maakt volgens jullie de beste kans?
Kopgroep toch teveel ruimte gekregen voor een geslaagde aanval uit peloton op de laatste klim. H2h's wel goed gelukkig, al was Niemiec nipt.
Landa en Cataldo rijden sterk, als ze de kans krijgen, en mogen van de ploegleiding, zie ik 1 van die 2 nog wel een ritwinst pakken.
Landa en Cataldo rijden sterk, als ze de kans krijgen, en mogen van de ploegleiding, zie ik 1 van die 2 nog wel een ritwinst pakken.
Landa kan zich voorlopig ook focussen op een goed AK in de schaduw van Aru. Voor p4 ligt het echt volledig open op dit moment. Uran momenteel duidelijk niet goed genoeg en een VDB zakt er na één goede rit alweer door. En dan moet het echte hooggebergte nog beginnen.
If you like sports, you will love Zweeler
Blijft toch een schitterende koers die Giro. Contador, Aru en Porte maken inderdaad veruit de beste indruk van de klassementsmannen in deze eerste week.
Voor morgen verwacht ik zoals vrijwel iedereen een massasprint, dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel gaan tussen mannen als Greipel, Viviani, Nizzolo en Modolo.
Voor morgen verwacht ik zoals vrijwel iedereen een massasprint, dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel gaan tussen mannen als Greipel, Viviani, Nizzolo en Modolo.
Ik verwacht ook niet dat iemand anders zich daarnaast weet te plaatsen. Benieuwd wie het eerst moet passen.
Morgen de laatste kilometer in rechte lijn, doen ze goed in Italië.
Morgen de laatste kilometer in rechte lijn, doen ze goed in Italië.