Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Welke van de achtervolgers zou het snelst zijn in de eindsprint? Zou dat een prooi moeten zijn voor Gilbert? wellicht interessant @19 nu nog?
edit: zijn inmiddels al teruggehaald..
edit: zijn inmiddels al teruggehaald..
robs234:
Ik speel morgen:
Gerrans - Battaglin @1.85
Ulissi - Slagter @2.10
Beide single, verhouding stakes: 2/3 Battaglin - 1/3 Slagter
Ik speel morgen:
Gerrans - Battaglin @1.85
Ulissi - Slagter @2.10
Beide single, verhouding stakes: 2/3 Battaglin - 1/3 Slagter
Battaglin zeker goed, Slagter waarschijnlijk wel, wachten op bevestiging (procyclingstats: 64 Slagter 68 Ulissi)
Toen Ulissi het niet redde in de break zat het er dik in dat hij ergens achterin peloton zou finishen. Slagter maakte het wel nog spannend.
Kruijswijk(36) h2h Intxausti(59) is binnen, al is dit nog niet bevestigd bij Ladbrokes, itt tot alle andere h2h's. Vreemd...
Edit: Dat was bljkbaar een h2h voor morgen, fail :s
Edit: Dat was bljkbaar een h2h voor morgen, fail :s
Oei dan kun je wel eens pech hebben. Finale van morgen is veel zwaarder met 3,5 km aan 9 procent waarvan de laatste 1,5 km boven de 10 procent gemiddeld. Daarna nog wel 10 km, maar daarvan is 7/8 km dalend dus amper ruimte om tijd goed te maken. En ik schat Izagirre op zo'n explosieve klim toch iets hoger in dan Kruijswijk.
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Oei dan kun je wel eens pech hebben. Finale van morgen is veel zwaarder met 3,5 km aan 9 procent waarvan de laatste 1,5 km boven de 10 procent gemiddeld. Daarna nog wel 10 km, maar daarvan is 7/8 km dalend dus amper ruimte om tijd goed te maken. En ik schat Izagirre op zo'n explosieve klim toch iets hoger in dan Kruijswijk.
Het is gelukkig Intxausti en niet Izagirre Insausti. Maar goed, ook dan is mijn bet absoluut niet safe, had toch echt op de aankomst van vandaag gerekend. Achja, we zullen wel zien :)
Michael Matthews heeft me al meerdere keren verbaasd, maar lijkt me niet dat hij morgen mee weet te komen. Zeker omdat nogal wat renners hun kans zullen grijpen, misschien Sanchez in de afdaling.
Battaglin - Gavazzi @1.80
Battaglin - Gavazzi @1.80
Ik heb vooral ingezet op Tiralongo voor Lagutin @1,60. Lagutin lag er vandaag al even af (net als Battaglin) en morgen is de finale enkel zwaarder dan vandaag. Quotering is inmiddels al gezakt naar 1,45. Wat niet wil zeggen dat Battaglin die h2h niet kan winnen. Gavazzi zat in de vlucht en was wellicht vanuit het peloton ook wel (even) gelost.
Qua scenario kan het alle kanten op. Een vlucht kan slagen gezien het parcours en de verschillen in het klassement die vandaag ontstaan zijn. Wordt er vanuit het peloton voor de ritzege gestreden, dan verwacht ik toch de klimmers/klassementsmannen voorin en niet types als Matthews of Felline. Daarvoor is de laatste klim toch te zwaar met 3,5 km aan 9 procent waarvan de laatste 1,5 km boven de 10 procent. Daarna nog wel 10 km, maar daarvan zijn er 7/8 dalend.
Qua scenario kan het alle kanten op. Een vlucht kan slagen gezien het parcours en de verschillen in het klassement die vandaag ontstaan zijn. Wordt er vanuit het peloton voor de ritzege gestreden, dan verwacht ik toch de klimmers/klassementsmannen voorin en niet types als Matthews of Felline. Daarvoor is de laatste klim toch te zwaar met 3,5 km aan 9 procent waarvan de laatste 1,5 km boven de 10 procent. Daarna nog wel 10 km, maar daarvan zijn er 7/8 dalend.
If you like sports, you will love Zweeler
voor als iemand opeens goeie benen heeft die laatste klim.. Outright: Winning Margin (sec.) : 0-1 - No. Odds: 5.00 (marathonbet)
Ja had gelijk Chef, Battaglin zakte er volledig door.