Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja inderdaad, zelfs Greipel viel door de mand. Bovendien een knappe prestatie van Moreno Hofland.
0 Vind ik leuk's
Morgen Kung of Rogers?

Er zijn weinig sites die de Giro aanbieden vind ik, zeker de dagelijkse winnaars etc.... Waar spelen jullie?
0 Vind ik leuk's
^

De odds komen wel in de loop van de avond. Bijna alle bookmakers hebben de Giro.
0 Vind ik leuk's
skappo:
Ja inderdaad, zelfs Greipel viel door de mand. Bovendien een knappe prestatie van Moreno Hofland.

Greipel had weer geen treintje en dan zie je dat ie weer door de mand valt. Ging veel te vroeg aan, zeker voor zo'n aankomst die lichtjes omhoog loopt. Erg jammer voor Hofland dat de streep niet 20 meter eerder lag.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
elloco:
Morgen Kung of Rogers?

Er zijn weinig sites die de Giro aanbieden vind ik, zeker de dagelijkse winnaars etc.... Waar spelen jullie?

Morgen is wel een heel lastig in te schatten rit. Alles staat of valt bij het tempo dat gereden wordt in het peloton op de laatste klim van 2e cat. Een serieuze klim (6 km aan 8 procent afgerond), maar wel ver van de streep. Anderzijds is er na de afdaling nog maar 25 km over. In principe een perfecte rit voor Matthews en dan is het afwachten welke sprinters verder nog overblijven. Valt het tempo mee bergop, dan kunnen mannen als Mezgec en ook Greipel zomaar overleven. Wordt het tempo flink opgevoerd, kom je eerder bij mannen als Felline, Battaglin en Bole uit om met Matthews te sprinten voor de zege.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
h2h stage 3: B. intxausti vs S. Kruijswijk 2@2.62

Kruijswijk is iemand die zich altijd goed vooraan positioneert. Op deze quotering is volgens mij heel wat value te halen. Ook vandaag finishte hij voor Intxausti.

0 Vind ik leuk's
Ik speel morgen:
Gerrans - Battaglin @1.85

Ulissi - Slagter @2.10

Beide single, verhouding stakes: 2/3 Battaglin - 1/3 Slagter
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik:

Slagter voor Ulissi @2,10 (Unibet)

Caruso voor Cunego @1,57 (Unibet)

Felline voor Meersman @1,70 (Will Hill)

0 Vind ik leuk's
slagter gekelderd naar @1.80
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
slagter gekelderd naar @1.80

Lijkt me wel terecht, Ulissi heeft al meerdere keren aangegeven in de tweede week pas echt mee te gaan doen.
Denk dat Slagter hier wel goed uit de voeten kan @2,10 kon ik die matchup niet laten liggen.

Zou Chernetsky hier trouwens niet iets kunnen uitrichten? Won een vergelijkbare etappe in Catalonie. Heb hem gepakt op top-3 @41, kleine inzet natuurlijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.