Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tour 2015:

Number of stages won by the rider:
Cavendish, Mark
under 1.5 @1.90

Denk dat deze man zijn tijd wel heeft gehad en geen 2 etappes zal winnen ;)

https://nl.unibet.com/betting#/group/1000163679/category/0
0 Vind ik leuk's
Gasten, doe mee op Zweeler.com, daar kan je je nog inschrijven tot 15u.

Iedere deelnemer vult 15 basisrenners en 5 reserverenners in en stelt hiermee zijn eigen team samen. Als een renner niet start aan een etappe, dan neemt de eerstvolgende reserve zijn plaats in. De punten van de uitvaller blijven staan en de punten van de reserve gaan pas tellen vanaf het moment van invallen.

Contador winst
Mezgec de punten
Chavez de bergtrui

:)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag single
astana top 3 7.50 5/10
Soudal voor Jumbo 1.50 10/10

daarnaast
Soudal voor Jumbo 1.50
Orica voor Katusha 1.16
Saxo voor Sky 2.00
Lampre voor fdj 1.50
Giant voor Trek 2.70
1/10
0 Vind ik leuk's
robs234:
I. Izaguirre - Kruijswijk @1.80

Kruijswijk heeft perfect naar deze ronde kunnen toewerken en zie hem ook wel top-15 rijden. Vorig jaar in de Tour ook knap 15e geworden. Izaguirre zal zich niet richten op het klassement en heeft in drie grote rondes niet beter gepresteerd dan een 41e plek. Twee tegenpolen van elkaar, omdat Kruijswijk vaak sterk is in grote rondes, maar nauwelijks korte klasseringen rijdt in rondes van een week. Izaguirre is juist sterk in dat korte werk.

Izagirre is ook altijd knecht geweest tot dusver in een grote ronde. Nu start hij in een ploeg zonder echte kopman voor het klassement en Izagirre heeft na Baskenland wel aangegeven dat hij benieuwd was hoever hij zou kunnen komen in een klassement over 3 weken, doelend op de Giro. En met de tijdrit van bijna 60 km en de ploegentijdrit zal Izagirre denk ik al een minuutje of 4/5 te pakken hebben op Kruijswijk. Dat moet je dan nog maar dicht krijgen. Al is de slotweek wel perfect voor Kruijswijk met drie zware bergfinales in de laatste vier dagen en Kruijswijk is ten opzichte van zijn concurrentie altijd op z'n best in week 3. Heeft een hoog recuperatievermogen. Maar ik neig zelf dus naar Izagirre in deze h2h.

Heb voor vandaag vooral ingezet op Bardiani voor Nippo en IAM voor Cannondale. Saampies x2,1.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Wou nog die scorito invullen, maar als je je wilt registreren willen ze al je persoonlijke gegevens hebben. Beetje overdreven. Dan maar overslaan.

Heb ook nog Astana voor Movistar gepeeld @1,85 (WilliamHill). Movistar in- of buiten Spanje is vaak een wereld van verschil. Zat ook nog die top 3 bet te overwegen, maar dat is waarschijnlijk net iets te hoog gegrepen. Hoewel ze wel kansen hebben, vind Etixx en BMC niet echt sterke selectie voor de TTT hier hebben. Tinkoff lastig in te schatten en Katusha wel goede ploeg. In Romandie reden ze een sterke TTT, alhoewel ze toen vooral hun tijdwinst in de afdaling pakten, vandaag is het vooral vlak.
0 Vind ik leuk's
Sky erg teleurstellend. Heb Astana ook nog gebacked @50 maar ben bang dat het toch Orica zal gaan worden. Hopelijk faalt Tinkoff en pak ik iig wel mijn H2h met Sky vs Tinkoff.
0 Vind ik leuk's
tiosguut:
Voor vandaag single
astana top 3 7.50 5/10
Soudal voor Jumbo 1.50 10/10

daarnaast
Soudal voor Jumbo 1.50
Orica voor Katusha 1.16
Saxo voor Sky 2.00
Lampre voor fdj 1.50
Giant voor Trek 2.70
1/10

Nice hoor, die Astana top-3. Spijt dat ik die zelf niet gepakt heb.
0 Vind ik leuk's
Bedankt! Was een flinke klapper.
0 Vind ik leuk's
Orica Greenedge to win @1.90 lekker binnen

Lotto Soudal - Lotto-Jumbo @1.50 ook net binnen

thanks heren! :)
0 Vind ik leuk's
Zo'n eerste sprint is altijd lastig. Zowel Greipel, Nizzolo als Megzec hebben mij niet echt overtuigd in de sprints dit jaar waardoor ik eerder geneigd ben om mannen als Lobato of Pelluchi of zelfs Colli te nemen. Lastig.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.