Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
D. Caruso - Costa @1.90 (Unibet) en @1.95 (William Hill)

Gisteren sprintte Costa vlak voor Caruso, maar dat zie ik vandaag niet gebeuren. Ulissi moet dit kunnen overleven voor Lampre en dan zullen ze hem uitspelen. Damiano Caruso is een renner die zich altijd erg kort weet te plaatsen in sprints, dus ik zie hem hier wel dicht tegen de top-10 aanzitten. Op Pinnacle staat dezelfde matchup maar dan met Caruso als favoriet, daar kan ik me meer in vinden.
0 Vind ik leuk's
^

Ik heb voor deze etappe Nizzolo @8 (unibet) en Van der Sande @52 (Comeon) gespeeld.
0 Vind ik leuk's
robs234:
D. Caruso - Costa @1.90 (Unibet) en @1.95 (William Hill)

Caruso 3e, Costa 4e (y)
0 Vind ik leuk's
^
Ja, nice.

Mijn picks helaas niet in de eerste groep van 75, redelijk zwak.

Zag de startlijst van de Tour of Yorkshire. BMC heeft daar een behoorlijk sterke ploeg, al is Teuns wel net afgevallen. Heb Drucker @101 ew (Betvictor), Hermans @21 (Betvictor) en Van Avermaet @15 (Will Hill) voor de eindwinst gespeeld. De eerste twee etappes zijn vrij vlak, ideaal voor de sprinters, maar de derde en laatste etappe is waarschijnlijk te zwaar voor de pure sprinters. De grootste concurrent is Swift, hij reed in Italie sterk. Met de andere favorieten is allemaal iets (ziek/geblesseerd geweest of niet in vorm).
0 Vind ik leuk's
Aardig slagveld in Yorkshire. Die man van de organisatie die meldde dat de eerste twee etappes voor de sprinters waren zullen sommigen wel vervloekt hebben tijdens de koers. Swift en Kittel al afgestapt, Van Avermaet en Hermans niet slecht gereden, alleen al wel 1 minuut 20 achterstand op de leider.
0 Vind ik leuk's
Navardauskas - Ludvigsson @1.72

Navardauskas meer van het kortere werk, maar ik zie hem Ludvigsson nog wel achter zich houden.

Dennis - Uran @2.55

Meer op gevoel gevoel, Uran zie ik wel erg komen en Dennis is zn vorm van het uurrecord inmiddels kwijt, maar het blijft natuurlijk een goede tijdrijder.

0 Vind ik leuk's
Ik heb ingezet op Kung 30/1 en Zakarin 40/1. Normaal bet ik nooit tegen T Martin maar omdat het weleens slecht weer kan gaan worden en deze 2 meer risico zullen nemen dan T Martin waag ik toch een klein gokje. Verder heb ik gisteravond Zakarin 9/1 op eindwinst kunnen nemen wat natuurlijk helemaal bizar is gezien hij van orgine gewoon een tijdrijder is.
Mijn matchbets zijn hetzelfde alleen heb ik ook nog dat Scarponi wint van Yates @ 2.1.
0 Vind ik leuk's
@allard dat pakte goed uit met Zakarin!

Mijn h2h's gingen wel erg hard de mist in :-$
0 Vind ik leuk's
Yes, alhoewel ook nog wel enigszins pech dat hij materiaalpech had anders had Zakarin misschien ook wel de dagprijs gehad.
Nu wachten tot de Giro markt echt open gaat, dat wordt weer genieten. Heb Porte @ 6/1 kunnen nemen paar weken terug maar zie hem eigenlijk wel weer één dag er helemaal doorheen zakken.
0 Vind ik leuk's
Wie wint de giro?

Contador niet in bloedvorm momenteel? Porte wel .. maar zakt er regelmatig eens volledig doorheen.
Uran gaat zeker meespelen ..
Dubbeltje op zijn kant
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.