Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Froome gaat de ronde winnen zonder ongelukken, die bet in elk geval binnen (y)
If you like sports, you will love Zweeler
^
Bedankt voor die Froome tip chef.
Misschien moet je eens wat langere voorbeschouwingen schrijven. Dat zou leuk zijn, je hebt er duidelijk veel kijk op.
Ga zo door.
Bedankt voor die Froome tip chef.
Misschien moet je eens wat langere voorbeschouwingen schrijven. Dat zou leuk zijn, je hebt er duidelijk veel kijk op.
Ga zo door.
Froome wint stage 3 of niet?? Kan niet kijken...
Froome indrukwekkende versnelling wel ... Hopelijk kan Contador hem iets maken in de tour...
someonee:
Denk wel dat ie Spilak erop kan leggen in de sprint. Weet alleen niet of ze een 'dealtje' gemaakt hebben. Bijv. Spilak de rit, Froome de leiderstrui.
ja idd! okee ben net aan het kijken gelukkig vanochtend nog ingezet op froome winner tour.
Thanks!
Thanks!
1 Spilak 2 Froome 3 Costa 4 Fuglsang 5 Intxausti 6 Frank 7 Nibali 8 Herrada 9 Pinot 10 Talansky 11 Marcel Wyss 12 Jon Izagirre 13 Majka
Spilak toch ook net leider. Hoeft Sky niet te werken. Spilak zeker geen slechte tijdrijder, maar Froome moet dit zondag wel kunnen afmaken.
Spilak toch ook net leider. Hoeft Sky niet te werken. Spilak zeker geen slechte tijdrijder, maar Froome moet dit zondag wel kunnen afmaken.
Als Dennis voor Martin is geëindigd heb ik in ieder geval mijn inzet van vandaag terug
EDIT: gelukt, Dennis werd 53e
EDIT: gelukt, Dennis werd 53e
Ik als wielrenner liefhebber van de grote ronde's kende Simon Spilak nog helemaal niet. En gisteren klom die mooi met froome mee. Doet hij niet mee in de tour/giro/vuelta? Of is het een nog jonge renner?
Voor wielerbegrippen is Spilak (27 jaar) geen jonge renner, maar oud ook niet. Hij is al prof sinds 2008, maar Mollema is bijvoorbeeld ook 27. Spilak is vaak goed in rondes van een week. Dit was al de derde keer dat hij een rit won in de Ronde van Romandië en was ook al goed in de Ronde van het Baskenland en Parijs-Nice.
Hij heeft echter al sinds 2011 (Giro) geen grote ronde meer gereden.
Hij rijdt sinds 2012 voor Katusha en komende zomer start hij in de Tour, waar hij waarschijnlijk voor een klassement mag gaan bij afwezigheid van Rodriguez en Moreno.
Hij heeft echter al sinds 2011 (Giro) geen grote ronde meer gereden.
Hij rijdt sinds 2012 voor Katusha en komende zomer start hij in de Tour, waar hij waarschijnlijk voor een klassement mag gaan bij afwezigheid van Rodriguez en Moreno.