Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Echt weer top bezig Chef. En Rob trouwens ook. Echt knap hoe je soms perfect weet te voorspellen hoe de rit gaat verlopen. Zelf heb ik weinig wielerkennis, dus ik volg jouw tips meestal blindelings. Dat doe ik maar bij een paar personen, dus dat wilt iets zeggen over jou (y)
De koninginnerit vannacht. Aankomst op top van Old Willunga Hill (3km à 7,5%)
Ik speel: Richie Porte in top 3 @2.20
robs234:
Die speel ik mee, verwacht Gerrans, Evans en Porte in de top 3. Ulissi heeft een goede sprint maar ik verwacht niet dat hij bij deze 3 mannen kan blijven.
Voor morgen speel ik in elk geval Cadel Evans op winst. @3,00.
Nu nog wachten op de h2h's.
Nu nog wachten op de h2h's.
If you like sports, you will love Zweeler
rik92:
Die speel ik mee, verwacht Gerrans, Evans en Porte in de top 3. Ulissi heeft een goede sprint maar ik verwacht niet dat hij bij deze 3 mannen kan blijven.
robs234:
Ulissi was in etappe 3 ook een van de minderen bergop van de klassementsmannen. Porte top 3 lijkt me een prima bet wat dat betreft, al zakte hij er bergop wel wat door toen Evans hem los reed. Gerrans reed toen ook heel makkelijk het gat op hem dicht.
h2h-combo:
Cadel Evans wint van Robert Gesink @1,36
Richie Porte wint van Diego Ulissi @2,12
Gecombineerd x2,88
En dus Cadel Evans op winst @3,00
Dat moet 'm worden voor vannacht.
Gecombineerd x2,88
chefspijker:
h2h-combo:
Gecombineerd x2,88
h2h-combo:
Gecombineerd x2,88
Beide snel gezakt. Nu op 1.28 en 1.88
Speel ze weer mee, bedankt voor het delen!
Slecht nieuws, Evans zakt door het ijs op de slotklim. Porte was sowieso te sterk, maar Evans zakt in de laatste 1,5 kilometer nog van p2 naar p6. Verliest ook het AK aan Gerrans...
Hoppa, Richie Porte wint de etappe, dus die bet is in da pocket