Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lijkt me beter, de grote rondes zijn voor hem belangrijker. Sowieso verwacht hij dan zelf ook geen potten meer te kunnen breken in de Waalse Pijl en LBL en met Moreno heb je in principe een favoriet in huis.
Klopt op zich wel maar Moreno zelf vind ik ook een renner voor de grote rondes. Is nu adjudant van Rodriguez maar hij doet dat zo goed dat hij zelf als kopman bij een ander team ook heel wat zou kunnen presteren vermoed ik. Zou ik wel eens willen zien iig.
Oh yes! Van 0euro naar 270 door de overwinning van Gilbert! Had 10 euro (van de paaseieren op Napoleongames) op winst (@9) en 110 euro op meer dan 1.5 Belgen in de top tien @1.72 :)
Voor de volgende 2 verwacht ik Gilbert weer als winnaar, maar blijkbaar nog geen odds bekend :(
Voor de volgende 2 verwacht ik Gilbert weer als winnaar, maar blijkbaar nog geen odds bekend :(
Gilbert zeker een van de favorieten, maar LBL is A) veel lastiger te controleren dan de Amstel door het parcours en B) sowieso de lastigste om te voorspellen van het Drieluik. Kijk alleen maar naar de winnaars van de afgelopen twee edities. Daar kon je goed rijk mee worden. En vier jaar terug bleven twee vluchters weg. En ik denk dat door de zege van gisteren Gilbert sowieso niet aantrekkelijk zal zijn om te spelen. x3 misschien. Dat is het mij niet waard.
If you like sports, you will love Zweeler
Jah, met een odd van minder dan 4 speel ik het sowieso niet, misschien een outsider met een hele hoge odd, maar voorlopig precies nog nergens te betten, of zijn er andere bookies waar er meer wielrenopties zijn?
“I spent a good and long night and our osteopath treated me very well, that’s why I decided to do this test”, said Joaquim Rodriguez. “The first 30 minutes were very painful, but afterwards it went better. The major problem remains the efforts on the climbs. There is a difference between performing on training and in the race. I am a bit afraid of the Mur de Huy, but we will see. On the one hand I feel it as an obligation towards my teammate and last year’s winner Dani Moreno to support him. On the other hand I feel I need this race to be at top level in Liège on Sunday. My personal ambitions for the Flèche are a bit lowered now. Anyway, I am happy that the injury evolves better than expected. I worked hard to be super this week and I hope all my training efforts are no wasted energy.”
De odds voor winst in de Waalse Pijl zijn bekend, Moreno op 3 maar en Gilbert op 4.25, lijkt mij toch moeilijk een bet op te plaatsen en voorlopig nog geen h2h's :(
Alejandro Valverde top 3 @2,75 pak ik.
Na samenvatting te hebben bekeken toch maar op winst voor Gilbert gespeeld! Hij lijkt weer zo goed als hij ooit geweest is! :)