Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denzarius:
Ik denk dat gilbert geen enkele kans maakt tegen valverde op dit moment.

Aankomst ligt eerder in het voordeel van Gilbert ;). Ik schat zijn kansen toch zeer hoog in morgen. Wout Poels of Matthews top 3 zijn ook mooie.
0 Vind ik leuk's
Wil eigenlijk inzetten op Dumoulin voor de AGR. Maarja... nergens beschikbaar
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Mollema als outsider?
0 Vind ik leuk's
Ik heb Slagter gelayed als winnaar op Betfair (is gematched), zal dat void worden?
Bij de regels staat wel "***ALL BETS STAND RUN OR NOT***""
Of betekend dit niet: "Alle weddenschappen zijn geldig, of de renner nou meedoet of niet""?
0 Vind ik leuk's
Lijkt mij een void.
Ik denk dat Wielerflits Gerrans te veel sterren heeft gegeven, omwisselen met Gilbert zou beter zijn. Verwacht nog wel wat van Pieter Serry en Tony Gallopin
0 Vind ik leuk's
Ik zou als sterrenverdeling gaan voor:
*** Gilbert
** Leukemans, Finetto
* Gerrans, Colbrelli, Gallopin
Normaal gesproken gaat Gilbert dit echt winnen. En zo niet, dat bijvoorbeeld een aanvaller er met de zege vandoor gaat, denk ik ook aan mannen als Bakelants en Weening. Van Poels verwacht ik morgen niet veel, sowieso niet echt een eendagsrenner.
De h2h's bij Unibet vind ik eigenlijk allemaal 50/50 op Gilbert vs Leukemans na, maar dat is ook slecht x1,3.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

@ Roberto
Ik bedoelde in de AGR.
@ Chef waarom denk je dat Gilbert beter is dan vorig jaar? Hij heeft dit seizoen toch nog niks noemenswaardig laten zien?
Eigenlijk heeft ie voor BMC een WK gewonnen wat natuurlijk een echte grote prijs is maar voor de rest valt hij toch al twee en halve seizoen gigantisch tegen?
0 Vind ik leuk's
Voor vanmiddag verwacht ik Gallopin, Finetto en jawel Gilbert!
Brabantse pijl heeft wel een matig deelnemersveld zeg..
0 Vind ik leuk's
denzarius:

@ Roberto
Ik bedoelde in de AGR.
@ Chef waarom denk je dat Gilbert beter is dan vorig jaar? Hij heeft dit seizoen toch nog niks noemenswaardig laten zien?
Eigenlijk heeft ie voor BMC een WK gewonnen wat natuurlijk een echte grote prijs is maar voor de rest valt hij toch al twee en halve seizoen gigantisch tegen?

Hij presteert beter tot op heden dit seizoen. Vergelijk het aantal CQ punten bijvoorbeeld maar. Dan heeft ie tot op heden dit seizoen meer dan 2x zoveel gescoord dan vorig jaar in dezelfde periode. In Baskenland liet ie ook een aantal keer zich voorin koers zien door aan te vallen, dat zag je hem vorig jaar niet doen. En ook toen presteerde hij in het Drieluik dus helemaal niet zo verkeerd. 5e in AGR, 7e in LBL en 15e in WP, waarbij hij te veel kracht verspeelde in het begin van de klim van de Muur.
Ik zie hem dit jaar minimaal hetzelfde scoren, en als je dan top 5 zit in de AGR (top 4 als je aanvaller Kreuziger weghaalt) maak je gewoon een reële kans op de zege. En dan is x15 best veel. Ik schat een Valverde en Kwiatkowski wat hoger in, maar Valverde is in het verleden wel erg wisselvallig geweest in de AGR, terwijl hij altijd wel goed in vorm was. Gilbert is wat dat betreft een stuk constanter. En Kwiatkowski viel in Baskenland toch een beetje door het ijs toen er geklommen moest worden. Kortom, ik zie wel mogelijkheden voor Gilbert ook om in elk geval die twee achter zich te laten.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.