Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik voorspelde hem als een ***kanshebber op overwinning? Verwachten jullie nu werkelijk dat ik exact alles kan voorspellen? Bij voetbal voorspel ja toch ook de winnaar, toch ook niet in welke minuut er exact gescoord wordt? Zal in het vervolg geen voorbeschouwinkje meer schrijven dan ;)
0 Vind ik leuk's
Als je 15 namen noemt, onder wie alle favorieten, dan is de kans groot dat de winnaar daar tussen zit.
0 Vind ik leuk's
nfo7, twas een mooie voorbeschouwing, doe vooral door zou ik zeggen :)
had je iets ingezet op kwiat?
ik heb enkel op top 3 valverde/gerrans/boonen gespeeld, en toch 2/3 juist :)
0 Vind ik leuk's
Je moet trouwens eens kijken naar de 4 renners die ik voorspel in scenario B en dan naar het podium kijken... ;)
0 Vind ik leuk's
Dankje babygun, en Futre, je moet eens voorbeschouwingen op alle wielersites lezen. Denk je dat ze daar 1 renner maar bespreken? Dan heb je geen voorbeschouwing...
Bij voetbalvoorbeschouwingen ligt dat anders, daar heb je ochot 2 ploegen, hier heb je +200 deelnemers. Als je dan bij een scenario er 4 uitpikt en drie daarvan staan op het podium, kan je niet zeggen dat het geen nuttige info was.

En @babygun, ik had zeer lowstake op al die renners ingezet die ik zei (meer op die ik ***** kans gaf en het minste op wie ik * ster toekende), met als resultaat dat ik nu wel wat winst heb ja. Lekker hoor wat jij hebt ingezet ook! :)
0 Vind ik leuk's
Niet zo aangevallen voelen, je krijgt een opmerking terug omdat je ervoor praat alsof je alles exact voorspelt heb, je noemt 12 kanshebbers dan is de kans aanwezig dat je het goed hebt idd! Niet als een klein kind reageren zal ik dan maar geen voorbeschouwing...
0 Vind ik leuk's
Het gaat erom dat ik hier de moeite doe om voor jullie iets te schrijven zodat dat jullie zou kunnen helpen, en dan komt er achteraf het gemuggezift van 'Je hebt Kwiat idd goed voorspeld, maar je zei niet dat hij in de afdaling zou wegrijden'. Sorry hoor, maar dan wil je gewoon echt graag commentaar geven. En dan afkomen met 'Als je 15namen zegt (Wat overdreven is want zoveel zei ik er echt niet)..', dan moeten jullie andere voorbeschouwingen maar eens lezen.
In de Belgische kranten, Nederlandse en Belgische wielerwebsites, etc.. wordt ALTIJD met een sterrenquotering gewerkt. Dus daarop commentaar geven, tja...
0 Vind ik leuk's
Ok, dus even resumerend: Je komt met 4 mogelijke scenario's, waarvan er niet 1 uitkomt. Jouw favoriet Boonen is in geen velden of wegen te bekennen. De andere favoriet Bouhanni eindigt nog achter mensen (Degenkolb, Kristoff) die volgens jou sowieso geen rol zouden spelen. Je noemt vervolgens alle favorieten op als kanshebber en 1 van hen wint. Dan kom je met een misplaatste triomfantelijke post, en als daar op gereageerd wordt met een emotioneel dreigementje. Je ziet jezelf als geweldige tipper, nou ja prima zou ik zeggen.
0 Vind ik leuk's
Triomfantelijke post? Kerel serieus, ga ergens anders zagen. Ik zit hier veel vaker dan jij in dit topic, en plaats hier veel meer tips dan jij, dus Kzou maar zwijgen ;)
Ik zeg zeker niet dat ik een geweldige tipper ben, heb ik dat ergens gezegd? Ik dacht het al:nee..
Je zit hier gwn belachelijk te doen omdat ik mensen tips wou geven en omdat ik dan zeg dat ik hem toch niet over het hoofd had gezien zoals zo velen, en dat is voor jou een reden om zo te doen? Nuja dan doe je maar...
0 Vind ik leuk's
Futre heeft wel een punt nf07. Je voorbeschouwing was leuk om te lezen. Doe dat vooral vaker. Maar zo bijzonder was je voorspelling niet. Als we hier een wk wielrenen poultje hadden gehouden dan had iedereen van de eerste 15 renners er wel 10 juist.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.