Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kevin0202:
Helaas Arroyo voor Cardoso :(
Helaas Arroyo voor Cardoso :(
Blijft toch lastig met combo's.
Speel zelf daarom liever high-stakes single op een wat lagere odd. Bijvoorbeeld vandaag Valverde voor D. Martin. Had 'm 8/10.
Degenkolb op Betfair nog slechts 1.38 voor puntenklassement. Afgelopen week @8,00 ingezet, hopeliik houdt die stand.
Hij zal in elk geval woensdag volle bak moeten scoren in de massasprint. Dan nog een etappe in de vroege vlucht meegaan voor tussensprintpunten en dan moet ie een heel eind kunnen komen.
If you like sports, you will love Zweeler
Hoppa Poels in de laatste bus binnengekomen. Kangert nu 7 minuten voorsprong in AK.
Het ploegenklassement gaat wel naar Katusha. En Europcar gaat Cannondale wel voorblijven helaas.
ik heb poels voor kangert ook single gespeeld :)
helaas ook in combi met valverde voor contador en dat zie ik toch niet meer gebeuren
helaas ook in combi met valverde voor contador en dat zie ik toch niet meer gebeuren
Wie wint het bergklassement volgens jullie?
kevin0202:
Geen idee. Kan nog alle kanten op. Aanvallers of klassementsrenners. Morgen kunnen er veel punten worden gepakt.
Valverde heeft nu 28 punten, maar Niemiec wist vandaag 20 punten te pakken. Oftewel een aanvaller die ervoor gaat kan morgen zomaar de macht grijpen.
Mooie zware etappe vandaag met een dag voor de rustdag.
Verwacht één van de klassementsrenners Contador, Valverde, Rodriguez, vorige etappes al naar een vluchter gegaan.
Kangert voor Zaug @ 1.65 5/10
(Kangert bezig met een mooie opmars, lijn kan hij morgen doortrekken)
Verwacht één van de klassementsrenners Contador, Valverde, Rodriguez, vorige etappes al naar een vluchter gegaan.
Kangert voor Zaug @ 1.65 5/10
(Kangert bezig met een mooie opmars, lijn kan hij morgen doortrekken)