Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
@nf07 Vanwaar ben je zo zeker van Valverde voor Moreno. Moreno mag je niet onderschatten op deze aankomsten en is altijd goed in de Vuelta, terwijl Valverde in de Tour liet zien bergop niet meer bij de besten behoort
Ook snap ik je stakes niet helemaal, waarom 3/10 op een combi van 6. De kans dat er een fout gaat is vrij groot
Ik speel morgen:
Quintana winst @7 1/10
Combi:
Uran voor Contador @1.80
Aru voor Arroyo @1.52
Kelderman voor Sanchez @1.40
Totaal: 3.83 2/10
Ook snap ik je stakes niet helemaal, waarom 3/10 op een combi van 6. De kans dat er een fout gaat is vrij groot
Ik speel morgen:
Quintana winst @7 1/10
Combi:
Uran voor Contador @1.80
Aru voor Arroyo @1.52
Kelderman voor Sanchez @1.40
Totaal: 3.83 2/10
nf07:
Op Pinnacle staat een mooie: Tschopp voor Pinot @1.49.
Speel hem zelf niet aangezien ik daar geen account heb, maar is zeker mooie bet.
Singles:
Valverde voor Moreno 10/10
Kelderman voor Sanchez 3/10
Aru voor Arroyo 4/10
Ten Dam voor Talansky 1/10 (Chef jij speelt deze ook in een combo met hoge stake, zoveel vertrouwen erin?)
Combo:
Valverde+Kelderman+Aru+Ten Dam+Evans+Rodriguez @9.86 3/10
Jammer dat de H2H van Chaves er niet meer bijstaat, anders speelde ik die ook.
Op Pinnacle staat een mooie: Tschopp voor Pinot @1.49.
Speel hem zelf niet aangezien ik daar geen account heb, maar is zeker mooie bet.
Singles:
Valverde voor Moreno 10/10
Kelderman voor Sanchez 3/10
Aru voor Arroyo 4/10
Ten Dam voor Talansky 1/10 (Chef jij speelt deze ook in een combo met hoge stake, zoveel vertrouwen erin?)
Combo:
Valverde+Kelderman+Aru+Ten Dam+Evans+Rodriguez @9.86 3/10
Jammer dat de H2H van Chaves er niet meer bijstaat, anders speelde ik die ook.
Talansky is hier puur om te knechten en heeft daardoor vandaag ook al minuten verloren (moest Dan Martin terugbrengen naar de voorste groep toen er gewaaierd werd). Die heeft dus geen enkele reden meer om zelf diep te gaan op de slotklim. Die zal Dan Martin bij moeten staan en kan daarna gerust laten lopen. Ten Dam zal in eerste instantie nog voor een zo'n goed mogelijk klassement gaan. Daarom acht ik de kans vrij groot dat LTD voor Talansky zit morgen.
If you like sports, you will love Zweeler
Thx voor uitleg Chef. Ik dacht dat Garmin met 3kopmannen was gekomen en dat Talansky vandaag moest lossen door slechte positionering. (Commentaar één zei dit van de 3 kopmannen) Vandaar. Ga morgen hem nog bijzetten tot 3 of 4/10 denk ik.
Voor mij geen combo's vandaag. Gaat toch af en toe één van de twee fout.
Wel single: Rodriguez voor Dan Martin @ 1.45 4/10. Acht Rodriguez sterken dan Dan Martin die het in eerdere etappes ook moeilijk had. Rodriguez gaat het vandaag laten zien.
Wel single: Rodriguez voor Dan Martin @ 1.45 4/10. Acht Rodriguez sterken dan Dan Martin die het in eerdere etappes ook moeilijk had. Rodriguez gaat het vandaag laten zien.
Zouden jullie W Kelderman voor S Sanchez of J Rodriquez voor D Martin spelen? Thx :)
Ik speel. H2h gesink eerder binnen dan Evans. En quintana eerden dan froome.
Dat lijken me alles behalve zekerheidjes jvv2
Evans is vaak wel sterk op die kleine steile pukkels. Gesink is even afwachten waar die staat na zijn operatie. Quintana tegen Froome daar valt denk ik nog weinig over te zeggen lijkt me echt een 50/50.
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat Dan Martin op allerlei wielerfora naar voren wordt geschoven voor vandaag. Als de klassementsmannen al eerder dan een kilometer voor de top echt gaan strijden tegen elkaar zie ik Dan Martin er niet zomaar bij zitten. Mochten deze mannen op 300 meter nog naar elkaar kijken dan pas heeft Martin een goede kans lijkt me.
Ik verwacht vandaag ook wel wat van Aru eigenlijk die lijkt toch goed hoor.
Evans is vaak wel sterk op die kleine steile pukkels. Gesink is even afwachten waar die staat na zijn operatie. Quintana tegen Froome daar valt denk ik nog weinig over te zeggen lijkt me echt een 50/50.
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat Dan Martin op allerlei wielerfora naar voren wordt geschoven voor vandaag. Als de klassementsmannen al eerder dan een kilometer voor de top echt gaan strijden tegen elkaar zie ik Dan Martin er niet zomaar bij zitten. Mochten deze mannen op 300 meter nog naar elkaar kijken dan pas heeft Martin een goede kans lijkt me.
zie dat de h2h van chavez er intussen weer bij staat dus die heb ik nog gepakt. Ook hesjedal vs kangert staat er nu bij
jstyle99:
Waar had Martin het moeilijk dan?
denzarius:
Ik denk ook niet dat Martin een Rodriguez, Froome en Quintana kan volgen, máár als er een aankomst bergop is die Martin ligt, dan is het die van vandaag wel. Niet te lang, lekker constant tegen de 10 procent. Dat is wel zijn ding. Ik verwacht hem achter de toppers in elk geval wel als een van de eersten.