Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
chefspijker:
Haha Kreuziger ook 10'53 maar 2 plekken achter Peraud geloof ik :D
Haha Kreuziger ook 10'53 maar 2 plekken achter Peraud geloof ik :D
haha nice
Rituitslag top 20:
1 Malori 10'13, 2 Cancellara 10'19, 3 Wiggins 10'24, 4 Tony Martin 10'28, 5 Dumoulin 10'32, 6 Dowsett 10'33, 7 Kwiatkowski 10'35, 8 Quinziato 10'36, 9 Devolder 10'37, 10 Durbridge 10'39, 11 Bennati 10'41, 12 Démare 10'44, 13 Amador 10'44, 14 Boaro 10'45, 15 Hepburn 10'46, 16 Ulissi 10'47, 17 Tjallingii 10'50, 18 Koren 10'50, 19 Ludvigsson 10'51, 20 Quintana 10'51
Eindklassement:
1 Contador 2 Quintana 3 Kreuziger 4 Peraud 5 Arredondo 6 Pozzovivo 7 Kiserlovski 8 Moreno 9 Scarponi 10 Nieve 11 Ulissi
1 Malori 10'13, 2 Cancellara 10'19, 3 Wiggins 10'24, 4 Tony Martin 10'28, 5 Dumoulin 10'32, 6 Dowsett 10'33, 7 Kwiatkowski 10'35, 8 Quinziato 10'36, 9 Devolder 10'37, 10 Durbridge 10'39, 11 Bennati 10'41, 12 Démare 10'44, 13 Amador 10'44, 14 Boaro 10'45, 15 Hepburn 10'46, 16 Ulissi 10'47, 17 Tjallingii 10'50, 18 Koren 10'50, 19 Ludvigsson 10'51, 20 Quintana 10'51
Eindklassement:
1 Contador 2 Quintana 3 Kreuziger 4 Peraud 5 Arredondo 6 Pozzovivo 7 Kiserlovski 8 Moreno 9 Scarponi 10 Nieve 11 Ulissi
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Heb voor Milano-Sanremo alvast een paar bets gezet, voor kleine bedragen. Een koers met veel kanshebbers voor de ereplaatsen, zeker doordat ze Le Manie dit jaar eruit hebben gehaald. Zullen meer renners de finale overleven/aankunnen. Hopelijk kunnen ze de koers op de Cipressa en Poggio zwaar genoeg maken zodat de echte, pure sprinters er nog af gaan.
Enfin, wat ik nu gezet heb:
10'tje op winst Peter Sagan @4,50
5'je op winst John Degenkolb @12,00
5'je op top 3 Michael Matthews @9,00
Verwacht dat die quoteringen de komende dagen wel gaan zakken dus daarom nu maar gezet. En weinig kans nog dat ze niet-starten door bijv. een valpartij in een andere koers. Alleen Sagan rijdt morgen nog de afsluitende tijdrit van de Tirreno voor zondag.
Heb voor Milano-Sanremo alvast een paar bets gezet, voor kleine bedragen. Een koers met veel kanshebbers voor de ereplaatsen, zeker doordat ze Le Manie dit jaar eruit hebben gehaald. Zullen meer renners de finale overleven/aankunnen. Hopelijk kunnen ze de koers op de Cipressa en Poggio zwaar genoeg maken zodat de echte, pure sprinters er nog af gaan.
Enfin, wat ik nu gezet heb:
10'tje op winst Peter Sagan @4,50
5'je op winst John Degenkolb @12,00
5'je op top 3 Michael Matthews @9,00
Verwacht dat die quoteringen de komende dagen wel gaan zakken dus daarom nu maar gezet. En weinig kans nog dat ze niet-starten door bijv. een valpartij in een andere koers. Alleen Sagan rijdt morgen nog de afsluitende tijdrit van de Tirreno voor zondag.
Speel ze mee en heb ze nog aangevuld met:
1/10 op Cancellara top 3 @4,25
1/10 op Rojas top 3 @16
De afgelopen 3 jaar heeft Cancellara telkens podium gereden en met z'n 2e plaats in de tijdrit vandaag vorm getoond.
Rojas is in uitstekende vorm, het enige wat ik me afvraag is of hij de afstand aan kan. Ieder geval is hij wel een sprinter die er niet afgereden zal worden.
Rojas reed al vaker top 20 in MSR, dus die afstand is niet het probleem. Eerder dat er veel snellere mannen aan blijven hangen. Maar zeker geen verkeerde quotering gezien zijn vorm. Ik zet daar ook wel een paar euro op. Bij Cancellara vraag ik me af of het dit jaar wel gaat lukken, zo'n aanval vanaf de Poggio. De finale is dan weliswaar gelijk aan andere jaren, maar de mannen zullen veel frisser aan de finale beginnen door Le Manie. Maar van mij mag ie, want dan krijgen we een leuke finale in elk geval :)
Unibet betaalt voorlopig gewoon Sagan voor Moser uit x1,32 :) De funcombo was:
http://i62.tinypic.com/t0kgvr.jpg">
http://i62.tinypic.com/t0kgvr.jpg">
Wow! Je saldo op unibet neemt op zo'n manier lekker toe
h2h combo gemaakt voor MSR:
Greg Van Avermaet eindigt voor Filippo Pozzato @2,12
Bryan Coquard eindigt voor Fabio Felline @1,62
John Degenkolb eindigt voor Simon Gerrans @1,63
20E inzet geeft 111,96E indien goed (x5,60) (y)
chefspijker:
Goede odd voor Degenkolb voor Gerrans zeg, die speel ik ook los mee.
Ik volg jullie al een tijdje in dit forum en heb het volgende gezet:
http://i61.tinypic.com/2laf2gj.png">
Hopelijk minstens 1 juist, liever 2, dan heb ik winst (y)
http://i61.tinypic.com/2laf2gj.png">
Hopelijk minstens 1 juist, liever 2, dan heb ik winst (y)
Laatste weddenschap is de combo die jullie gepost hebben.