Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kevin0202:
De combi chef voor het klassement gaat goed hé.. Vandenbroeck al op 9 minuten :)
De combi chef voor het klassement gaat goed hé.. Vandenbroeck al op 9 minuten :)
Ik vrees alleen wel een beetje voor Contador. Lijkt beter dan verwacht. Even afwachten hoe dat overmorgen gaat bij de eerste zware aankomst.
If you like sports, you will love Zweeler
Contador lijkt me echt sterk, toch in zijn situatie. Lijkt toch ook voor klassement te gaan, anders zou hij Paulinho niet op kop laten rijden om Valverde terug te nemen.
Laat Arredondo zich bewust op achterstand rijden, of is hij echt niet in vorm? Gister wel bij de eerste 20, dus hij zit er niet helemaal door heen. Weet iemand dit?
futre:
Laat Arredondo zich bewust op achterstand rijden, of is hij echt niet in vorm? Gister wel bij de eerste 20, dus hij zit er niet helemaal door heen. Weet iemand dit?
Mogelijk voelde Arredondo zich vandaag niet goed en heeft ie toen gewoon energie gespaard. Een klassement was toch al niet het doel. Zubeldia zal de klassementsman zijn bij Trek. Ik verwacht van Arredondo net zo'n ronde als de Giro. Dus lekker aanvallen in de bergen vanuit vroege vluchten. En misschien weer een gooi doen naar de bergtrui. Maar is nog te vroeg om daar op in te zetten, dan moet ie eerst in koers wel duidelijk maken dat ie daar voor wil gaan. Voor bergklassement heb ik tot nu toe ook enkel Txurruka gespeeld @15.
Voor morgen weer kleine combo gemaakt:
Martinez voor Valverde @1,85
Hofland voor Ciolek @1,42
Gezamenlijk x2,63.
If you like sports, you will love Zweeler
futre:
Arredondo was al niet 100% aan het begin van de Vuelta en had last van de hitte vandaag..Kon niet mee op de laatste klim en had dus gewoon een slechte dag maar liet zich zeker niet bewust uitzakken. Hierdoor is er voor hem wel meer mogelijk in de aanval in de bergen.
Thanks.
Daarom vroeg ik het, als het strategie is, is @16 voor de bergtrui wel value. Nog even aankijken dus.
Hofland voor Ciolek heb ik ook gespeeld, maar dan bij William Hill @1,61.
Daarom vroeg ik het, als het strategie is, is @16 voor de bergtrui wel value. Nog even aankijken dus.
Hofland voor Ciolek heb ik ook gespeeld, maar dan bij William Hill @1,61.
Vind het aanbod enigszins teleurstellend, ga wel mee met de combo van Chef
Funbetje ernaast: Gatto voor Matthews @3.60
Funbetje ernaast: Gatto voor Matthews @3.60
Ik denk dat Contador niet goed genoeg is om echt met de top mee te doen. Werd er in de door Mattews gewonnen rit toch wel hard af gereden.
Maar goed hij mag me verbazen. Contador in goede doen is toch wel een renner die een koers leuker maakt.
Maar goed hij mag me verbazen. Contador in goede doen is toch wel een renner die een koers leuker maakt.
Mijn tips voor morgen
Boonen voor Debusschere @1.5 5/10
Hofland voor Ciolek @1.42 5/10
Degenkolb voor Bouhanni @1.68 3/10
+ tesamen als combo voor @3.58 aan 4/10
De rit van morgen is eigenlijk redelijk identiek aan die van vandaag, met als verschil dat de klim van morgen iets steiler is op bepaalde punten en dichter bij de streep ligt waardoor punchers zoals Martin en Valverde wel eens zouden kunnen aanvallen. Volgens de ploegleider van Hofland heeft hij zich vandaag gespaard om morgen te kunnen knallen, dus daarom ook Hofland voor Ciolek (die toch echt beetje dik staat). Degenkolb voor Bouhanni is omdat Degenkolb vandaag wél kon overleven + de snellere spurter is in mijn ogen. Als hij op gelijkte hoogte met Bouhanni kan beginnen in de spurt wint hij 9/10. Boonen versus Debusschere is om dezelfde reden als vandaag. Debusschere kan blijkbaar niet zo goed tegen de warmte en een heuvel over geraken is ook niet zijn grootste troef. Ik speel hem maar 6/10 omdat de odd er gewoon niet naar is om 10/10 te spelen (gisteren was het nog 2.30 bvb) en er altijd een verrassing uit de lucht kan vallen bij zo een jong talent.
EDIT: Heb gezien dat de klim 10km lang is, maar de eerste 8 wel maar tussen de 2 en de 3 procent, kwasi niets dus. Enkel de laatste 2 zijn zwaarder, maar ook slechts 6-7procent. Vandaag reden ze over veel zwaardere stroken en over langere afstand. Bouhanni en Boonen en wellicht ook Debusschere en Ciolek zullen er wel blijven aanhangen dan, maar wat niet maakt dat je de bet niet kan spelen. Heb enkel de stakes wat aangepast.
PROFIEL KLIM:
http://3.bp.blogspot.com/-uvurYWZShN8/Uynq3sQvb7I/AAAAAAAACHQ/JnEPaayOcPY/s1600/perfil.JPG
Boonen voor Debusschere @1.5 5/10
Hofland voor Ciolek @1.42 5/10
Degenkolb voor Bouhanni @1.68 3/10
+ tesamen als combo voor @3.58 aan 4/10
De rit van morgen is eigenlijk redelijk identiek aan die van vandaag, met als verschil dat de klim van morgen iets steiler is op bepaalde punten en dichter bij de streep ligt waardoor punchers zoals Martin en Valverde wel eens zouden kunnen aanvallen. Volgens de ploegleider van Hofland heeft hij zich vandaag gespaard om morgen te kunnen knallen, dus daarom ook Hofland voor Ciolek (die toch echt beetje dik staat). Degenkolb voor Bouhanni is omdat Degenkolb vandaag wél kon overleven + de snellere spurter is in mijn ogen. Als hij op gelijkte hoogte met Bouhanni kan beginnen in de spurt wint hij 9/10. Boonen versus Debusschere is om dezelfde reden als vandaag. Debusschere kan blijkbaar niet zo goed tegen de warmte en een heuvel over geraken is ook niet zijn grootste troef. Ik speel hem maar 6/10 omdat de odd er gewoon niet naar is om 10/10 te spelen (gisteren was het nog 2.30 bvb) en er altijd een verrassing uit de lucht kan vallen bij zo een jong talent.
EDIT: Heb gezien dat de klim 10km lang is, maar de eerste 8 wel maar tussen de 2 en de 3 procent, kwasi niets dus. Enkel de laatste 2 zijn zwaarder, maar ook slechts 6-7procent. Vandaag reden ze over veel zwaardere stroken en over langere afstand. Bouhanni en Boonen en wellicht ook Debusschere en Ciolek zullen er wel blijven aanhangen dan, maar wat niet maakt dat je de bet niet kan spelen. Heb enkel de stakes wat aangepast.
PROFIEL KLIM:
http://3.bp.blogspot.com/-uvurYWZShN8/Uynq3sQvb7I/AAAAAAAACHQ/JnEPaayOcPY/s1600/perfil.JPG