Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nf07:
@JStyle, je kan niet zeggen dat ik het niet getipt heb :P
nf07:
Valverde gevallen maar de bookies hebben het niet gezien. Misschien Moreno nemen in de H2H nu.
Valverde gevallen maar de bookies hebben het niet gezien. Misschien Moreno nemen in de H2H nu.
@JStyle, je kan niet zeggen dat ik het niet getipt heb :P
Eens eens! (y)
Op naar de volgende! Hopelijk heb jij wel lekker kunnen profiteren.
Helaas niet aangezien ik ook al valverde voor moreno prematch had lopen, heb dus enkel kunnen compenseren ;)
Valverde zat ook gewoon weer in het peloton na dat valpartijtje. Zo'n 'surebet' was het dus sowieso niet geweest.
Voor morgen een kleine combo gemaakt. Staat verder niet heel veel interessants bij:
Hutarovich voor (anti-klimmer) Pelucchi @1,4
Sbaragli voor Favilli @1,62
Gezamenlijk x2,27.
Voor morgen een kleine combo gemaakt. Staat verder niet heel veel interessants bij:
Hutarovich voor (anti-klimmer) Pelucchi @1,4
Sbaragli voor Favilli @1,62
Gezamenlijk x2,27.
If you like sports, you will love Zweeler
Die klim gaat morgen denk ik niet zo heel veel geven hoor, zal wel gewoon een massaspurt worden. http://www.wielerflits.nl/nieuws/28540/vuelta-2014-voorbeschouwing-etappe-4.html denkt er ook zo over
Mijn tips:
Pelucchi voor Hutarovich @3.50
Puur om het feit dat dit enorm value is, niet ik schat de kans ook 60-40 in dat Hutarovich voor Peluchi is, maar 1.23 (dat is de odd nu nog maar) tov 3.50 dan kies ik toch voor de value. Weet nog niet of ik hem ga spelen maar zou best kunnen
Boonen voor Debusschere @2.30
Is een mooie odd. Boonen gaat zeker proberen volgen aangezien hij zijn conditie wil bijschaven richting WK en Debusschere moet misschien afhaken op die klim, reed vandaag ook hele tijd achteraan en stond op kraken. Moest er zelfs even af. Daarbij genomen dat Boonen in de eerste spurt ver voor Debusschere was, geeft dat dit een mooie odd is.
Matthews voor Gatto @1.40
Matthews overleeft die klim zeker en is ook moreel verplicht als leider. In de spurt is hij sneller als Gatto.
Valverde voor Moreno @1.40
Valverde zal wel voorin willen eindigen voor een klassement. Moreno is toch vooral superknecht voor Rodriguez.
Mijn tips:
Pelucchi voor Hutarovich @3.50
Puur om het feit dat dit enorm value is, niet ik schat de kans ook 60-40 in dat Hutarovich voor Peluchi is, maar 1.23 (dat is de odd nu nog maar) tov 3.50 dan kies ik toch voor de value. Weet nog niet of ik hem ga spelen maar zou best kunnen
Boonen voor Debusschere @2.30
Is een mooie odd. Boonen gaat zeker proberen volgen aangezien hij zijn conditie wil bijschaven richting WK en Debusschere moet misschien afhaken op die klim, reed vandaag ook hele tijd achteraan en stond op kraken. Moest er zelfs even af. Daarbij genomen dat Boonen in de eerste spurt ver voor Debusschere was, geeft dat dit een mooie odd is.
Matthews voor Gatto @1.40
Matthews overleeft die klim zeker en is ook moreel verplicht als leider. In de spurt is hij sneller als Gatto.
Valverde zal wel voorin willen eindigen voor een klassement. Moreno is toch vooral superknecht voor Rodriguez.
Twee opmerkingen:
- Pelucchi is een echte anti-klimmer. Die komt bij wijze van spreken nog geen viaduct over. Vandaag kwam hij ook niet voor niets ver achter iedereen over de streep. Mijns inziens geen enorme value maar een verloren bet. Ik heb dan ook juist Hutarovich voor Pelucchi gespeeld.
- Ik heb zelf niet gezien dat Debusschere eraf moest op de klim. In elk geval was ie in de finale juist prima op niveau. Eindigde 'maar' op 48 seconden rond plek 60. Boonen finishte anderhalve minuut later. Plus Boonen zat in de eerste massasprint ver voor Debusschere omdat die laatste materiaalpech had. Die kwam helemaal niet aan sprinten toe. Ik zou deze dus ook niet spelen.
- Pelucchi is een echte anti-klimmer. Die komt bij wijze van spreken nog geen viaduct over. Vandaag kwam hij ook niet voor niets ver achter iedereen over de streep. Mijns inziens geen enorme value maar een verloren bet. Ik heb dan ook juist Hutarovich voor Pelucchi gespeeld.
- Ik heb zelf niet gezien dat Debusschere eraf moest op de klim. In elk geval was ie in de finale juist prima op niveau. Eindigde 'maar' op 48 seconden rond plek 60. Boonen finishte anderhalve minuut later. Plus Boonen zat in de eerste massasprint ver voor Debusschere omdat die laatste materiaalpech had. Die kwam helemaal niet aan sprinten toe. Ik zou deze dus ook niet spelen.
Dat van Pelucchi wist ik niet dat het zo een anti-klimmer was Chef, dan ga ik hem ook spelen (heb nog niets gebet). Knap opgemerkt Chef :) Het kan natuurlijk ook zijn dat hij zich wou sparen voor morgen, dat zullen we morgen zien :)
Debusschere is onderweg samen met Sagan en Cancellara even gelost. Boonen was aan de finish wat verder, omdat hij het vlak stuk tussen km 2 en km 1 vol op de kop reed met Uran en Poels in het wiel. Heb je dat niet gezien? Was tegen 60per uur op kop van het peloton vlammen om Uran op een goede positie af te zetten. Vanaf hij dat gedaan had liet hij zich uitzakken.
Ik ga dan inderdaad ook Hutarovich voor Pelucchi spelen. Boonen laat ik staan, is 50/50 voor mij.
Dit zijn mijn bets:
Singles
Hutarovich voor Pelucchi 10/10 @1.23
Boonen voor Debusschere 5/10 @2.30
Hofland voor Ciolek 5/10 @1.60
Valverde voor Moreno 5/10 @1.40
Sbaragli voor Favili 2/10 @1.50
Matthews voor Gatto 7/10 @1.35
Mondory voor Reynes 7/10 @1.45 (wie account op Ladbrokes heeft kan deze daar spelen heb ik gezien)
Combo
Hutarovich voor Pelucchi @1.23
Matthews voor Gatto @1.35
= @2.32 8/10
Debusschere is onderweg samen met Sagan en Cancellara even gelost. Boonen was aan de finish wat verder, omdat hij het vlak stuk tussen km 2 en km 1 vol op de kop reed met Uran en Poels in het wiel. Heb je dat niet gezien? Was tegen 60per uur op kop van het peloton vlammen om Uran op een goede positie af te zetten. Vanaf hij dat gedaan had liet hij zich uitzakken.
Ik ga dan inderdaad ook Hutarovich voor Pelucchi spelen. Boonen laat ik staan, is 50/50 voor mij.
Dit zijn mijn bets:
Singles
Hutarovich voor Pelucchi 10/10 @1.23
Boonen voor Debusschere 5/10 @2.30
Hofland voor Ciolek 5/10 @1.60
Valverde voor Moreno 5/10 @1.40
Sbaragli voor Favili 2/10 @1.50
Matthews voor Gatto 7/10 @1.35
Mondory voor Reynes 7/10 @1.45 (wie account op Ladbrokes heeft kan deze daar spelen heb ik gezien)
Combo
Hutarovich voor Pelucchi @1.23
Matthews voor Gatto @1.35
= @2.32 8/10
Ik speel Bouhanni op ritwinst, vind ik x2.90 nog een leuke quote. Kwam gisteren goed de bergjes over en finishte nog knap 7e.
Combo: Bouhanni, Matthews en Hofland
Combo: Bouhanni, Matthews en Hofland
Lijkt me sterk dat Pelucchi zich gespaard heeft. De hele finale alleen rijden is nou niet bepaald sparen ;) Bovendien heeft ie al vaker laten zien totaal niet te kunnen klimmen. Zie deze uitslag in de Tirreno van dit jaar bijvoorbeeld. De helft van z'n ploeg wachtte toen nog op hem: http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=25718
Bouhanni voor Degenkolb odd 1.62.. Toch vrij zeker? Gisteren was Bouhanni echt sterk
NF07 heb met jouw combo meegespeeld. Helaas alleen verstand van voetbal maar vond het wel leuk om een keertje te proberen. Jullie gasten lijken er verstand van te hebben. Op hoop van zegen dan maar (y)