Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Van Betancur verwacht ik eigenlijk helemaal niets die schijnt 10 kilo te zwaar te staan. Rodriguez heb ik eigenlijk ook niet zo'n hele hoge verwachtingen van verwacht daar eerder een Horner, Uran en wie weet wel een Kelderman.
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Zeker prima. Heb die ook meegepakt in een combinatie

Welke stakes zou jij Moreno voor sanchez spelen, Chef? Heb hem nu 4/10.

Ik zoek nog naar wat leuke H2H's , zoals Rolland en Kwia "geen Top10" (Tour) om single of in een combo te spelen. Desnoods lage zekerheid stakes.
Bijvoorbeeld een single uit je combi die 8/10 gespeeld kan worden.
0 Vind ik leuk's
Moreno is ook niet echt een renner voor drie weken koers. Die komt altijd wat tekort in het hooggebergte. Bovendien als Rodriguez goed is, zal Moreno zich op het knechten moeten toeleggen in het hooggebergte. In de eerste week kan Moreno dan zelf voor ritzeges gaan op heuvelachtige aankomsten, maar daar heb je voor de h2h weinig aan. Vind Sanchez lastig te peilen. Kan zomaar weer net in de top 10 komen. Zou hem zelf dus niet met veel stake spelen.

Ik zou verder Kangert voor Poels aanraden om 8/10 te spelen. Al blijft het wel een bet voor een koers van 3 weken natuurlijk waarin veel kan gebeuren.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Er zijn niet zo'n topsprinters aanwezig in de Vuelta hé Chef.. Wie denk jij pakt de meeste ritzeges op vlakke etappes?
0 Vind ik leuk's
Kangert voor Poels niet meer online. Stom/
0 Vind ik leuk's
Enigszins de advocaat van de duivel spelen :p
Onderschat Poels niet, die had zonder die sneeuwrit in de Giro dicht tegen de top-10 aangezeten en Kangert heeft er al een Tour opzitten

Voor de openingsrit:
BMC winst @4.25 (2/10)

Klassement:
Talansky top 10 @3.50 (3/10)
Uran top 3 @5 (1/10)

Rodriguez voor Horner @1.42
Valverde voor Contador @1.55
Talansky voor Pinot @1.88
Evans voor Ten Dam @1.93
Totaal: 7.99

Pinot heeft al aangegeven zich niet op het klassement te richten. Ik verwacht niet zoveel van Ten Dam deze Vuelta. Denk dat hij snel op een paar minuten loopt en dan Kelderman en Gesink moet ondersteunen
0 Vind ik leuk's
Poels heeft alleen altijd in een grote ronde zo'n zwakke dag of meerdere. Da's juist ook zijn zwakte. Zal niet voor niets naar Sky gaan. Die weet dat ie zelf als kopman in een grote ronde niets te zoeken heeft. Dan beter knechten voor een dikke boterham :)

Talansky gaat niet voor een AK trouwens. Dus daar zou ik niet op betten.
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Er zijn niet zo'n topsprinters aanwezig in de Vuelta hé Chef.. Wie denk jij pakt de meeste ritzeges op vlakke etappes?

Bouhanni en Degenkolb zijn in dit veld wel de grote favorieten voor de massasprints.
0 Vind ik leuk's
Je krijgt nog x1,42 voor +0,5 ritzege voor Tony Martin. Die durf ik wel 8/10 te spelen.
0 Vind ik leuk's
@chef nog mogelijke tips om te geven voorlopig? Bv Kangert heb ik meegespeeld en uw h2h's
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.