Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Prima uitslag weer, twee etappes gehad en een 100 procent score. Daarnaast goed nieuws ook voor de Algemeen klassement-combo:
YOUNG sprinter Caleb Ewan says he won't know the extent of his injuries from a nasty crash 3km from the finish in Stirling today until he wakes in the morning. A bloodied Ewan was treated for skin grazing after Stage 2 of the Tour Down Under when a group of six riders hit the ground at high speed. Ewan's shorts were torn in several sections and blood was coming from his knee. Other riders caught in the crash were from Katusha, Movistar and [B]Lampre-Merida who appears to have lost Rafael Valls Ferri with a collarbone injury after he left the medical tent with his arm in a sling.[/B]
Als Bennett dan de komende week op z'n fiets blijft zitten is dat deel van de combo al binnen en moet enkel Gesink nog voor Schleck eindigen. (y)
YOUNG sprinter Caleb Ewan says he won't know the extent of his injuries from a nasty crash 3km from the finish in Stirling today until he wakes in the morning. A bloodied Ewan was treated for skin grazing after Stage 2 of the Tour Down Under when a group of six riders hit the ground at high speed. Ewan's shorts were torn in several sections and blood was coming from his knee. Other riders caught in the crash were from Katusha, Movistar and [B]Lampre-Merida who appears to have lost Rafael Valls Ferri with a collarbone injury after he left the medical tent with his arm in a sling.[/B]
Als Bennett dan de komende week op z'n fiets blijft zitten is dat deel van de combo al binnen en moet enkel Gesink nog voor Schleck eindigen. (y)
If you like sports, you will love Zweeler
Wel cru dat je combo uitkomt omdat iemand zijn sleutelbeen breekt... ;-)
robs234:
Het is enkel mooi meegenomen, Bennett kan hem zelf natuurlijk ook wel kloppen. Zeker nu Ulissi het zo goed doet, zal Valls niet meer dan knecht zijn geweest morgen en zaterdag. Ga ik vanuit. :)
robertoatletico:
Nog tipkes Chef vr vannacht ?
Nog tipkes Chef vr vannacht ?
Afwachten, voor einde middag zullen er wel geen bets online staan denk ik. In elk geval zullen de klassementsmannen voor de ritzege gaan strijden. Ik verwacht wat meer afscheiding dan in de eerste etappe.
Er zit een pittig klimmetje op 11 km van de finish. Ik denk niet dat Kittel in het peloton weet te blijven en over Greipel twijfel ik nog. Ik denk dat ik weer ga spelen op Gerrans, Ulissi en Evans. Maar nu lagere sprake.
Greipel lijkt me kansloos hoor. Gaat denk ik weer tussen Ulissi en Gerrans.
Etappe is vergelijkbaar met rit 1, alleen is de klim zwaarder op 't eind en zit er eigenlijk geen stuk vlak meer na de afdaling. Aankomst is wel vlak, dus dan lijkt me Gerrans weer in het voordeel tov de andere klassementsmannen. Maar goed, een aanval in de finale kan ook zomaar slagen. Lastig te controleren dit.
Ulissi top 3 @2,00
Die speel ik sowieso. Nu nog even de h2h's afwachten.
Die speel ik sowieso. Nu nog even de h2h's afwachten.
Mijn tip:
Winst - Gerrans: 50% van je inzet @3.50
Winst - Ulissi: 37,5% @5.50
Winst - Greipel: 12,5% @11.00
Return bij als ... de zege boekt:
Gerrans: 175% (als percentage van de inzet)
Ulissi: 206,25%
Greipel: 137,5%
Winst - Gerrans: 50% van je inzet @3.50
Winst - Ulissi: 37,5% @5.50
Winst - Greipel: 12,5% @11.00
Return bij als ... de zege boekt:
Gerrans: 175% (als percentage van de inzet)
Ulissi: 206,25%
Greipel: 137,5%