Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
In Noorwegen heb ik twee 'funsingles' gespeeld:
Kristoff winst @4
Van Asbroeck top 3 @5
Kristoff winst @4
Van Asbroeck top 3 @5
Waarom Keukeleire voor Breschel zo interessant?
Odd inmiddels op 1.45. Nog best aardig voor een redelijke zekerheid.
Zelf pak ik Thomas voor Dumoulin @1.70 4/10
Op dit parcours kan Thomas denk ik iets beter uit de voeten dan Dumoulin.
Odd inmiddels op 1.45. Nog best aardig voor een redelijke zekerheid.
Zelf pak ik Thomas voor Dumoulin @1.70 4/10
Op dit parcours kan Thomas denk ik iets beter uit de voeten dan Dumoulin.
Keukeleire is in topvorm momenteel en Breschel tja... die valt eigenlijk alleen nog maar tegen in de grotere wedstrijden. Keukeleire is ook nog volop in de strijd voor een goed klassement. Staat voorlopig 10e. Breschel niet.
If you like sports, you will love Zweeler
Er staan H2H's op BWIN.
Gilbert voor Mollema aan 1.40
Kan volgens mij niet misgaan aangezien mollema nu al op kop zit van het peloton en Gilbert kopman is en bij Belkin het voor vanmarcke en Boom is, toch?
Gilbert voor Mollema aan 1.40
Kan volgens mij niet misgaan aangezien mollema nu al op kop zit van het peloton en Gilbert kopman is en bij Belkin het voor vanmarcke en Boom is, toch?
Ik zou Gilbert voor Mollema en Vanmarcke voor Van Avermaet combineren, verstandig?
Ja, want Mollema is al gelost. Vanmarcke oogt goed
Keukeleire is sterk. (y) Boom, Keukeleire, Gilbert en Quinziato de beste klassementsmannen in koers nu.
Boom knalde ook even mooi over Gilbert heen. Dat zie ik graag als Nederlander (h)
robs234:
Boom knalde ook even mooi over Gilbert heen. Dat zie ik graag als Nederlander (h)
Ik vrees vooral morgen voor Boom. Dat is toch Gilberts terrein.
Cancellara in de gaten houden! Die kan nog wel eens wegflitsen ..