Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Thx! Velits voor Riblon inmiddels gezakt naar 1.39. Dit lijkt me geen value meer?
Even wachten op Unibet....
Even wachten op Unibet....
H2H's bij Unibet online.
Arredondo voor Weening @ 1.60 5/10
Arredondo voor Weening @ 1.60 5/10
Ryder Hesjedal : Samuel Sanchez
Thu Aug 7, 2014 2:00 PM
1.85
1.85
Ilnur Zakarin : Bob Jungels
2.00
1.70
Robert Gesink : Przemyslaw Niemiec
1.85
1.85
Eros Capecchi : Ion Izaguirre
1.85
1.85
Christophe Riblon : Peter Velits
2.50
1.45
Warren Barguil : Dominik Nerz
1.60
2.20
Damiano Caruso : Davide Formolo
2.20
1.60
Rafal Majka : Fabio Aru
1.25
3.50
Oliver Zaugg : Ivan Santaromita
1.45
2.50
Pieter Weening : Gianpaolo Caruso
1.50
2.40
Alexis Vuillermoz : Alexandre Geniez
2.00
1.70
Sebastian Henao : Phillip Deignan
2.10
1.65
Wouter Poels : Steve Morabito
1.50
2.40
Iemand tips?
Ik heb Gesink voor Niemiec en Arredondo voor Weening in combi
Ik denk dat Weening ook wel kort gaat eindigen. Heb zelf deze combo gemaakt:
Jon Izagirre voor Eros Capecchi @1,80
Ryder Hesjedal voor Samuel Sanchez @1,90
Gezamenlijk x3,42. Stakes 3/10.
Izagirre is de kopman bij Movistar en ik verwacht dus dat ie voor teamgenoot Capecchi zal finishen. Hesjedal heb ik net wat hoger zitten dan Sanchez. Ik verwacht bij BMC eerder Velits (ze finishen vandaag in Slowakije, Velits is Slowaak) en Nerz (vorig jaar ook sterk in Polen). Sanchez zal vooral bezig zijn met zich voorbereiden op de Vuelta.
In Denemarken is het een vrij lastige rit als ik de tekst op de site van de ronde moet geloven. Finale is wat heuvelachtig. Gisteren vielen Valgren en Juul-Jensen ook al in de finale aan dus die low stake gespeeld voor ritwinst:
Michael Valgren wint @71. Stakes 1/10.
Christopher Juul-Jensen wint @101. Stakes 1/10.
Tom Van Asbroeck voor Niccola Ruffoni @1,50
Magnus Cort Nielsen voor Matti Breschel @1,65
Gezamenlijk x2,48. Stakes 3/10.
Jon Izagirre voor Eros Capecchi @1,80
Ryder Hesjedal voor Samuel Sanchez @1,90
Gezamenlijk x3,42. Stakes 3/10.
Izagirre is de kopman bij Movistar en ik verwacht dus dat ie voor teamgenoot Capecchi zal finishen. Hesjedal heb ik net wat hoger zitten dan Sanchez. Ik verwacht bij BMC eerder Velits (ze finishen vandaag in Slowakije, Velits is Slowaak) en Nerz (vorig jaar ook sterk in Polen). Sanchez zal vooral bezig zijn met zich voorbereiden op de Vuelta.
In Denemarken is het een vrij lastige rit als ik de tekst op de site van de ronde moet geloven. Finale is wat heuvelachtig. Gisteren vielen Valgren en Juul-Jensen ook al in de finale aan dus die low stake gespeeld voor ritwinst:
Michael Valgren wint @71. Stakes 1/10.
Christopher Juul-Jensen wint @101. Stakes 1/10.
Tom Van Asbroeck voor Niccola Ruffoni @1,50
Gezamenlijk x2,48. Stakes 3/10.
If you like sports, you will love Zweeler
Speel je enkelvoudig nog Chef?
Ik zelf niet, wacht het live-bet af.
Zoals Nielsen gister reed is dit bijv. ook value:
Ik zelf niet, wacht het live-bet af.
Zoals Nielsen gister reed is dit bijv. ook value:
Breschel reed gisteren alleen wel lek. Ik verwacht dat Nielsen de sprint alsnog wel kan winnen van Breschel, maar door dat gegeven zou ik er persoonlijk niet heel veel op zetten met een single. Voor een combo vind ik de quote echter wel leuk om mee te spelen.
http://cyclingquotes.dk/news/tinkoff-saxo_a_challenging_opener_in_denmark/
Entering the finale, we wanted to keep our GC boys in front and the most important thing was not to lose time and Manuele, Chris Juul and Valgren finished with the best while Matti lost time because of a puncture in the final kilometers“, said DS, Lars Michaelsen to the Tinkoff-Saxo website.
http://cyclingquotes.dk/news/tinkoff-saxo_a_challenging_opener_in_denmark/
Entering the finale, we wanted to keep our GC boys in front and the most important thing was not to lose time and Manuele, Chris Juul and Valgren finished with the best while Matti lost time because of a puncture in the final kilometers“, said DS, Lars Michaelsen to the Tinkoff-Saxo website.
Eindelijk wel weer wat bergritten vandaag dus. Betekent kans op interessante live H2H's.
Tour Pologne gaat eindigen omstreeks 18:30. Ik verwacht rond 17.30 de bets wel open op bwin en unibet.
Tour Pologne gaat eindigen omstreeks 18:30. Ik verwacht rond 17.30 de bets wel open op bwin en unibet.
Unibet heeft de hele ronde nog geen livebets gehad voor Polen toch? Verwacht ze dan vandaag ook niet.
chefspijker:
Unibet heeft de hele ronde nog geen livebets gehad voor Polen toch? Verwacht ze dan vandaag ook niet.
True. Dacht wellicht de tour van Denemarken.
Wordt het weer Bwin in de gaten houden vandaag :)