Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Alle ballen op Mezgec vandaag.
Fijn dat Bwin nog even de H2H's laat zien.
Fijn dat Bwin nog even de H2H's laat zien.
Jammer Lobato onderuit...
If you like sports, you will love Zweeler
1 Bos 2 Mezgec 3 Matthews
Nederlander voor Belg helaas.
die verloren.
Wat een valpartijen. Jammer van de combi.
die verloren.
Wat een valpartijen. Jammer van de combi.
1 Bos 2 Mezgec 3 Matthews 4 Modolo 5 Hushovd 6 Farrar 7 Hutarovich 8 Vangenechten 9 Appollonio 10 Ferrari 11 Stepniak 12 Dabkowski 13 Chavanel 14 Kamyshev 15 Vallée 16 Caruso 17 Sinkeldam 18 Preidler 19 Zielinski 20 Le Bon
chefspijker:
Staat weinig interessants bij. Heb nu dit gepakt:
Mezgec voor Swift @1,50
Lobato voor Bos @1,40
Gezamenlijk x2,1. Stakes 4/10. (Unibet)
Mezgec wint @6,00
Stakes 4/10. (Unibet)
Mezgec voor Modolo @1,50
Stakes 8/10. (Bwin)
Beste Belg voor Beste Nederlander @2,00
Stakes 5/10. (Bwin)
Staat weinig interessants bij. Heb nu dit gepakt:
Mezgec voor Swift @1,50
Lobato voor Bos @1,40
Gezamenlijk x2,1. Stakes 4/10. (Unibet)
Mezgec wint @6,00
Stakes 4/10. (Unibet)
Mezgec voor Modolo @1,50
Stakes 8/10. (Bwin)
Beste Belg voor Beste Nederlander @2,00
Stakes 5/10. (Bwin)
chefspijker:
Bwin is live. Heb Mezgec top 3 @2,1 gepakt. Stakes 6/10
Bwin is live. Heb Mezgec top 3 @2,1 gepakt. Stakes 6/10
Geen topdag. Jammer dat Mezgec net niet won. Morgen nieuwe kansen.
rommeldahl:
Mezgec voor Swift x1,5. (5/10)
Mezgec voor Swift
Matthews voor Hutarovich x2,25. (3/10)
Mezgec voor Swift
Matthews voor Hutarovich
Haller voor Farrar x4,39. (2/10)
Mezgec winst x6,5
Mezgec voor Swift x1,5. (5/10)
Mezgec voor Swift
Matthews voor Hutarovich x2,25. (3/10)
Mezgec voor Swift
Matthews voor Hutarovich
Haller voor Farrar x4,39. (2/10)
Mezgec winst x6,5
Bovenste 2 goed dus winst!
Swift en lobato idd onderuit gegaan zag ik!
Matthews voor Maes 15-> 18.75
Mezgec voor Modolo 15 -> 21
Mezgec top 3 2 -> 4
Matthews top 3 2 -> 3.70
Winnaar Sinkeldam -2
Winnaar Matthews -2
Sinkeldam top 3 -2
Goed dagje. Ik wou net zoals gisteren de 2 H2H's als combo spelen op BWIN, maar vandaag kon je blijkbaar niet combineren. Erg jammer want anders was de winst veel groter, nu is het tenslotte maar een euro of 8.
Mezgec voor Modolo 15 -> 21
Mezgec top 3 2 -> 4
Matthews top 3 2 -> 3.70
Winnaar Sinkeldam -2
Winnaar Matthews -2
Sinkeldam top 3 -2
Goed dagje. Ik wou net zoals gisteren de 2 H2H's als combo spelen op BWIN, maar vandaag kon je blijkbaar niet combineren. Erg jammer want anders was de winst veel groter, nu is het tenslotte maar een euro of 8.
Morgen weer nieuwe kansen. Opzich een leuke value-ronde tot nu toe.
Unibet heeft ook een AK-bet (en wellicht etappes) voor de Ronde van Denemarken. Die start morgen. Afgelopen jaren wonnen Gerrans, Westra en Kelderman het AK, maar dit jaar is het een dramatisch deelnemersveld.
Het parcours is vrijwel ongewijzigd. Vier sprintritten (waarvan één lastigere), een heuvelrit en een individuele tijdrit van 15 km. Fuglsang is de favoriet bij Unibet, maar ik geloof niet in hem voor de eindzege. En dan ook voornamelijk door de zwakke ploeg die hij mee heeft: http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_idd=MjU0NzI=
Tinkoff heeft daarentegen een sterk team en ik denk dat zij met ploegenspel ver kunnen komen. Ik heb daarom drie renners van die ploeg eruit gepikt:
Manuele Boaro @7: Stakes 2/10
Christopher Juul Jensen @8: Stakes 2/10
Michael Valgren @15: Stakes 1/10
Boaro is de beste tijdrijder van het team en zou, indien de verschillen gering zijn na vier etappes, dan kunnen toeslaan. Juul Jensen is uitstekend in vorm getuige zijn zesde plek in het AK van de Tour de Wallonie vorige week. Bovendien ook een degelijke tijdrijder. En tot slot Valgren is de Deens kampioen. Een groot talent die zomaar in de heuvelrit kan toeslaan.
Het parcours is vrijwel ongewijzigd. Vier sprintritten (waarvan één lastigere), een heuvelrit en een individuele tijdrit van 15 km. Fuglsang is de favoriet bij Unibet, maar ik geloof niet in hem voor de eindzege. En dan ook voornamelijk door de zwakke ploeg die hij mee heeft: http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_idd=MjU0NzI=
Tinkoff heeft daarentegen een sterk team en ik denk dat zij met ploegenspel ver kunnen komen. Ik heb daarom drie renners van die ploeg eruit gepikt:
Manuele Boaro @7: Stakes 2/10
Christopher Juul Jensen @8: Stakes 2/10
Michael Valgren @15: Stakes 1/10
Boaro is de beste tijdrijder van het team en zou, indien de verschillen gering zijn na vier etappes, dan kunnen toeslaan. Juul Jensen is uitstekend in vorm getuige zijn zesde plek in het AK van de Tour de Wallonie vorige week. Bovendien ook een degelijke tijdrijder. En tot slot Valgren is de Deens kampioen. Een groot talent die zomaar in de heuvelrit kan toeslaan.