Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lekker bezig chef! Mijn H2H is ook binnen, gelukkig had ik daar ook vol op gespeeld, dus gewoon een mooie winst... (y)
chefspijker:
Heb zelf een combo'tje gemaakt, maar ook slechts voor een tientje. Gewoon om wat te hebben staan:
John Degenkolb eindigt voor Nacer Bouhanni @2,00
Greg Van Avermaet eindigt voor Lars Boom @1,57
José Joaquin Rojas eindigt voor Tyler Farrar @1,62
Gezamenlijk x5,09.
Heb zelf een combo'tje gemaakt, maar ook slechts voor een tientje. Gewoon om wat te hebben staan:
John Degenkolb eindigt voor Nacer Bouhanni @2,00
Greg Van Avermaet eindigt voor Lars Boom @1,57
José Joaquin Rojas eindigt voor Tyler Farrar @1,62
Gezamenlijk x5,09.
1 114 * Moreno HOFLAND BELKIN PRO CYCLING 04:53:46
2 191 * John DEGENKOLB TEAM GIANT-SHIMANO 00:00:00
3 92 * Nacer BOUHANNI FDJ.FR 00:00:00
4 154 Alexander KRISTOFF TEAM KATUSHA 00:00:00
5 33 Thor HUSHOVD BMC RACING TEAM 00:00:00
6 133 * Bryan COQUARD TEAM EUROPCAR 00:00:00
7 205 * Armindo FONSECA BRETAGNE - SECHE ENVIRONNEMENT 00:00:00
8 81 Tony GALLOPIN LOTTO-BELISOL 00:00:00
9 56 Jens KEUKELEIRE ORICA GREENEDGE 00:00:00
10 147 Jose Joaquin ROJAS GIL MOVISTAR TEAM 00:00:00
11 25 Samuel DUMOULIN AG2R LA MONDIALE 00:00:00
12 178 Nikolay TRUSOV TINKOFF-SAXO 00:00:00
13 73 Borut BOZIC ASTANA PRO TEAM 00:00:00
14 1 Geraint THOMAS TEAM SKY 00:00:00
15 185 Marco MARCATO CANNONDALE 00:00:00
16 37 Greg VAN AVERMAET BMC RACING TEAM 00:00:05
17 16 Ramunas NAVARDAUSKAS GARMIN - SHARP 00:00:05
18 22 * Carlos Alberto BETANCUR GOMEZ AG2R LA MONDIALE 00:00:05
19 124 * Fabio FELLINE TREK FACTORY RACING 00:00:05
20 41 Sylvain CHAVANEL IAM CYCLING 00:00:07
...
162 13 Tyler FARRAR GARMIN - SHARP 00:07:04
165 111 Lars BOOM BELKIN PRO CYCLING 00:07:04
Binnen dus :)
If you like sports, you will love Zweeler
Heb voor morgen een combo'tje van 2 h2h's gemaakt. Verder stond er niet veel leuks bij.
Brian Coquard eindigt voor José Joaquin Rojas @1,57
John Degenkolb eindigt voor Nacer Bouhanni @1,72
Gezamenlijk x2,70.
Gezamenlijk x2,70.
Heb nog €10 mobile freebet bij betfirst en daarvan wil ik de volgende combo spelen :
Fuglsang eindigt voor Kelderman @1,60
Bakelandts eindigt voor Izaguirre @1,55
Dumoulin eindigt voor Felline @1,50
Thomas eindigt voor Van Avermaet @1,65
Iemand op- of aanmerkingen welke ik er beter uit zou kunnen laten of een andere die ik beter kan pakken?
Fuglsang eindigt voor Kelderman @1,60
Bakelandts eindigt voor Izaguirre @1,55
Dumoulin eindigt voor Felline @1,50
Thomas eindigt voor Van Avermaet @1,65
Iemand op- of aanmerkingen welke ik er beter uit zou kunnen laten of een andere die ik beter kan pakken?
Bij een massasprint is het risicovol om op klassementsmannen te spelen. Thomas en Van Avermaet is ook een lastig duel, maar ben geneigd om dan voor Van Avermaet te kiezen. Dumoulin en Felline wordt ook close, maar denk daar dat Dumoulin wel voor Felline eindigt.
Je hebt ook twee Izagirres, Jon zal voor een klassement gaan dus zal zich eerder voorin plaatsen dan een Gorka bijvoorbeeld. Nog 50 km en 1'40 voor de vluchtgroep. Dat wordt in elk geval een massasprint mits geen waaiers/valpartijen.
chefspijker:
Heb voor morgen een combo'tje van 2 h2h's gemaakt. Verder stond er niet veel leuks bij.
Gezamenlijk x2,70.
Gezamenlijk x2,70.
Helaas, Rojas te goed
1 Degenkolb 2 Goss 3 Rojas 4 Bozic 5 Boonen 6 Kristoff 7 Bouhanni 8 Hushovd 9 Steegmans 10 Hofland
Zege Degenkolb goed, stond jammer genoeg niet zo hoog als de afgelopen twee etappes, maar toch @2.50.
In de combo had ik Degenkolb voor Bouhanni goed, alleen wat pech met Dumoulin (15e) voor Trusov (14e). Helaas.
In de combo had ik Degenkolb voor Bouhanni goed, alleen wat pech met Dumoulin (15e) voor Trusov (14e). Helaas.
Voor Tirreno staan de quoteringen voor winst/top 3 er ook al op.
Michal Kwiatkowski @3,50
Nairo Quintana @5,50
Kwiat in uitstekende vorm, maar Quintana blijft de beste klimmer van het spul zonder Froome en kan voor morgen (ploegentijdrit) rekenen op een ijzersterke ploeg. 5/7 op Kwiat en 2/7 op Quinty wordt 't.
Michal Kwiatkowski @3,50
Nairo Quintana @5,50
Kwiat in uitstekende vorm, maar Quintana blijft de beste klimmer van het spul zonder Froome en kan voor morgen (ploegentijdrit) rekenen op een ijzersterke ploeg. 5/7 op Kwiat en 2/7 op Quinty wordt 't.