Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Omega Pharma-Quickstep wint het Ploegenklassement @2.00
Bijna gratis geld, mits Uran, Poels en Brambilla op hun fiets blijven zitten (anders is er eventueel nog Serge Pauwels). Uran blijft sowieso Pozzovivo voor. En voor Poels en Brambilla geldt hetzelfde ten opzichte van Vuillermoz en Dupont.
Van BMC heeft OPQS ook weinig te vrezen, omdat Morabito nog ver gaat wegzakken. Tinkoff heeft alleen nog Majka en Rogers die hun klassement in het oog houden. Roche zal veel gaan aanvallen, denk ik, dus veel tijdverlies.
Lampre heeft Ulissi en Cunego goed staan, maar Ulissi gaat nog wegzakken en Niemiec heeft zijn klassement al vergooid. Astana heeft alleen Aru op minder dan een half uur staan. Bij Movistar staat Herrada er nog goed bij, maar de nummer 3, Anton, staat al op meer dan een uur.
Het voornaamste risico aan deze bet is dat nu Uran in het roze rijdt, Brambilla en/of Poels zich niet echt meer richten op een eigen klassement. Vooral Brambilla kan weleens laten lopen.
Quintana wint het jongerenklassement @1.60
Als Quintana de ronde uitrijdt (hij zit aan de antibiotica) dan eindigt hij normaal gesproken voor Rafal Majka.
Bijna gratis geld, mits Uran, Poels en Brambilla op hun fiets blijven zitten (anders is er eventueel nog Serge Pauwels). Uran blijft sowieso Pozzovivo voor. En voor Poels en Brambilla geldt hetzelfde ten opzichte van Vuillermoz en Dupont.
Van BMC heeft OPQS ook weinig te vrezen, omdat Morabito nog ver gaat wegzakken. Tinkoff heeft alleen nog Majka en Rogers die hun klassement in het oog houden. Roche zal veel gaan aanvallen, denk ik, dus veel tijdverlies.
Lampre heeft Ulissi en Cunego goed staan, maar Ulissi gaat nog wegzakken en Niemiec heeft zijn klassement al vergooid. Astana heeft alleen Aru op minder dan een half uur staan. Bij Movistar staat Herrada er nog goed bij, maar de nummer 3, Anton, staat al op meer dan een uur.
Het voornaamste risico aan deze bet is dat nu Uran in het roze rijdt, Brambilla en/of Poels zich niet echt meer richten op een eigen klassement. Vooral Brambilla kan weleens laten lopen.
Quintana wint het jongerenklassement @1.60
Als Quintana de ronde uitrijdt (hij zit aan de antibiotica) dan eindigt hij normaal gesproken voor Rafal Majka.
Over een paar km de tussensprint, kijken wie er meesprint en wie niet
Lekker gedaan door de sprintersploegen. Waarschijnlijk te weinig geloof bij de concurrenten van Bouhanni.
If you like sports, you will love Zweeler
1 Canola 2 Rodriguez 3 Tulik 4 Bouhanni 5 Nizzolo 6 Viviani 7 Mezgec 8 Swift 9 Farrar 10 Bozic 11 Battaglin 12 Colli 13 Vd Sande 14 Duque 15 Evans 16 Ferrari 17 Fedi 18 Kelderman 19 Van Emden 20 Frapporti
If you like sports, you will love Zweeler
Sowieso voor 5 euro deze goed
Viviani voor Mezgec
Farrar voor de haes
Swift voor ferrari
Battaglin voor Gusev
VD Sande voor V Poppel voor 56 euro :d
Als Quintana voor Hesjedal is geeindigd ook nog van 3 euro 105.20 gemaakt.
Heeft iemand de hele uitslag?
Viviani voor Mezgec
Farrar voor de haes
Swift voor ferrari
Battaglin voor Gusev
VD Sande voor V Poppel voor 56 euro :d
Als Quintana voor Hesjedal is geeindigd ook nog van 3 euro 105.20 gemaakt.
Heeft iemand de hele uitslag?
Quintana voor Hesjedal :d
8 inzet totaal en krijg 161 terug.
Wat een heerlijke dag (h)
8 inzet totaal en krijg 161 terug.
Wat een heerlijke dag (h)
Dat er niet om de winst werd gestreden kwam jou niet zo slecht uit :p
Ferrari liet het een beetje lopen
Ferrari liet het een beetje lopen
Ja klopt hhaha.
En Viviani hielt ook echt niets over t.o.v. Mezgec
En Viviani hielt ook echt niets over t.o.v. Mezgec
@ Rob
Het ploegenklassement wordt na iedere etappe toch opgemaakt? de tijd van de eerste 3 per ploeg wordt bij elkaar opgeteld dacht ik.
Het ploegenklassement wordt na iedere etappe toch opgemaakt? de tijd van de eerste 3 per ploeg wordt bij elkaar opgeteld dacht ik.