Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Live wedden is geopend op unibet.
Kleine inzet op winst 2 oi op Cunego 40.75, 3 oi op Arredondo 18.75, 2 oi op Roche 40.75.
Unibet denkt dat Matthews Montecassino wel aankan. Staat maar 5 oi op.
Kleine inzet op winst 2 oi op Cunego 40.75, 3 oi op Arredondo 18.75, 2 oi op Roche 40.75.
Unibet denkt dat Matthews Montecassino wel aankan. Staat maar 5 oi op.
mattie44:
Nieuwe live bet hier:
Ulisi top 3 ja@ 1.20 nee @4.10
Napoleongames is dat, komen nu ook wat h2h's op, maar ze schatten Ulisi wel heeeeel hoog in blijkbaar.
Nieuwe live bet hier:
Ulisi top 3 ja@ 1.20 nee @4.10
Napoleongames is dat, komen nu ook wat h2h's op, maar ze schatten Ulisi wel heeeeel hoog in blijkbaar.
Ik heb hem voor de fun op 'no' genomen! Gister had Ulissi geluk dat Matthews het gat dicht reed, maar voor hetzelfde geld mist hij de aansluiting vandaag.
robs234:
Ik denk dat Poels nog niet voor zijn eigen kansen mag gaan, alles op Uran bij Omega Pharma-Quickstep
Ik denk dat Poels nog niet voor zijn eigen kansen mag gaan, alles op Uran bij Omega Pharma-Quickstep
Dat zou inderdaad een logische verklaring zijn! Misschien heeft Poels ook net iets te weinig snelheid en juist meer de kracht voor de bergen in week 3.
Ulissi top 3 bij Unibet is even flink gedaald naar 1,85 inmiddels. Laat maar lekker gaan dan.
Poels is juist een type die in week 3 tekort komt.
If you like sports, you will love Zweeler
:O hoe snel het kan gaan en door internetproblemen dus gemist... De odd van Ulisi om niet top-3 te rijden is gezakt naar 1.85!
Heb een deel van de inzet nu voor het dubbele verkocht (y)
En geïnvesteerd in Matthews niet top 3 @1,6
En geïnvesteerd in Matthews niet top 3 @1,6
Yep, had ik ook net gezien, al mijn resterend geld daarop gezet ;)
Top-3 Evans is ook niet verkeerd met het oog op boni's + roze trui => @3
Halve peloton ligt... worden de bets een mooie loterij
Evans, Morabito, Oss, Wellens, Rabottini, Santaromita, Durbridge en Matthews nu op kop.