Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op verkiezingen USA 2020

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.

Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.

100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over. Bekijk hier alles over wedden op politiek!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggulzig in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.