Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn tips voor vandaag (2 mei 2012)
Dusan Lajovic vs. Joao Souza. Atp belgrado
Tip: souza winst @2.20
Souza Heeft gisteren goed getennist, maar 1 keer zijn servicegame verloren. Dit kostte hem wel meteen set 1, hij heeft zich goed herpakt en uiteindelijk heeft die Elias relatief makkelijk verslagen. Bij souza zitten de rankings ook mee. Sousa: 46ste Lajovic: 186ste. Het zijn wel 2 spelers die allebei een goede service hebben en daarom ook veel van hun servicegames zullen pakken. Maar uiteindelijk denk ik toch dat aousa de meest complete tennisser is en dus uiteindelijk ook zal winnen.
Polona Hercog vs. Carla Navarro Suarez WTA Estoril
Tip: Polona Hercog winst @1.71
Ik denk dat Hercog een relatief makkelijke overwinning gaat behalen vanmiddag tegen Navarro Suarez, Hercog was de vrouw in vorm in 2011 had ze een topjaar en de verwachting is dat ze dit jaar nog onder de ranking 20 komt. Ze is een jonge, lange (1.83) tennisser, die in haar leven al veel ITF woman circuit's heeft gewonnen en ook al een paar WTA's. Ze is een jonge tennisster die de andere het spel laat maken en dus weinig aanvalt. Haar tegenstander Navarro Suarez Is niet in vorm, ze verloor haar vorige WtA met 2-0 van de veel lager geplaatste Cornet. Ze is een stuk kleiner (1.63) . De rankings zitten ook mee : Hercog 33ste Suarez 58ste. Ik denk dus dat er een goede overwinning komt van Polona Hercog.
Jie Zheng vs. Galina Voskoboava WTA Estoril
Tip: Galina Voskoboeva winst @2.20
Beide zijn in goede vorm. De rankings zijn tegen Voskoboeva Jie Zheng: 33 Voskoboeva:49. Voskoboeva is een lange tijd niet fit geweest, maar heeft toch toernooien gespeeld. Jie Zheng is erg wisselvallig in haar spel, soms wint ze met mooie cijfers maar sommige wedstrijden is ze t totaal kwijt, voskoboeva is toch een redelijk stabiele speler, servicegames pakt ze, dit komt waarschijnlijk ook door haar lengte 1.83. Tegen de 1.65 van Jie Zheng. Ik denk dat voskoboeva er uiteindelijk met de winst van door gaat
In combi : @7.51
0 Vind ik leuk's
Je heb bij de verkeerde Joao Souza zitten kijken. Degene die jij noemt (is Joao Sousa, met een s) staat 140e ipv 46e en heeft gister inderdaad van Elias gewonnen in 3 sets in Estoril, maar dat is niet de Souza die tegen Lajovic moet.
Deze Joao Souza die tegen Lajovic moet staat 116e en heeft gister 6-3 6-3 van Ryan Harrison gewonnen in de 1e ronde.
Deze Souza is laatste tijd niet erg in vorm, maar het feit dat hij gister 6-3 6-3 van Harrison won geeft hoop dat hij ook misschien Lajovic wel kan pakken.
Hoop voor je dat het goed uitpakt! ;-)
0 Vind ik leuk's
Ja klopt je hebt inderdaad gelijk, maar ik denk dat souza ook wel wint van Lajovic
0 Vind ik leuk's
maarten15:
Ja klopt je hebt inderdaad gelijk, maar ik denk dat souza ook wel wint van Lajovic

Opgave in 1e set van Lajovic. Zal wel odd van 1,00 worden.
Voskoboeva al gewonnen, nice! (y)
0 Vind ik leuk's
Voor de gene die willen betten op Wimbledon, zie me topic (y)
https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-met-nick-1113/6/#41931
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Voor vandaag heb ik ook wat leuke tennis bets geselecteerd en zeker de moeite waard, doe je voordeel ermee als je denkt dat er een leuke tussen zit (y)
0 Vind ik leuk's
Mss 1tje voor vandaag Halve Finale New Haven (USA), hardcourt:
Kirilenko M. (Rus)WIN-Wozniacki C. (Den)@2.1 unibet
Wozniacki sukkelde met haar rechterknie gisteren tegen Cibulkova.
Vandaag om 18u terug op de baan tegen de op het moment sterk spelende russin Kirilenko.(haalde brons op OS samen met Petrova)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
02:35 - Federer, Roger - Berdych, T
Over 3,5 sets @ 1.88
0 Vind ik leuk's
-mvm-:
02:35 - Federer, Roger - Berdych, T
Over 3,5 sets @ 1.88

(y)
0 Vind ik leuk's
We zijn er terug aan begonnen :)
In WTA - ENKELSPEL: Auckland (Nieuw-Zeeland), hardcourt staat Wickmayer op de court om 22u tegen Rybarikova M. (Svk) en Flipkens K. (Bel)-Voskoboeva G. (Kaz)
Voor onze ned vrienden:Halep S. (Rou) - Rus A. (Ned)en Kuznetsova S. (Rus) - Bertens K. (Ned).Allebei de underdog .
en in ATP - ENKELSPEL: Brisbane (Australië) - hardcourt zijn de Kwalificaties begonnen
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.