Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Doha (Qatar), hardcourt
15u00
Berankis over Kuznetsov in 3@4.50UB/Tipico of Berankis wint @1.80 Ladbrokes

Djokovic in 2, losing 5-7 games against Verdasco
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
LIVE: Pavic- G. Lopez over 23.5 games @ 2.15 (6/10)
0 Vind ik leuk's
Deze speel ik morgen allemaal.

ATP & WTA Singles
11:30 ATP Brisbane: Federer - Kamke Under 18.5 games @ 1.83
05:00 ATP Brisbane: Troicki - Dimitrov 0-2 Correct Score Dimitrov @ 2.10
16:30 ATP Doha: Djokovic - Mayer -6.5 Game handicap Djokovic @ 1.99
08:00 WTA Shenzhen: Agnieszka Radwanska - Qiang Wang -7.5 handicap Radwanska @ 2.29
07:30 WTA Brisbane: Suarez Navarro - Lepchenko +1.5 set handicap Lepchencko @ 1.86

Singles dus! Medium Stake per bet.
Doel is minstens 3 goed van de singles voor winst.

Verder nog:

Combinatie
08:00 WTA Shenzan: Radwanska - Wang 2-0 Radwanska @ 1.25
10:30 WTA Hopman: Pliskova - Duval 2-0 Pliskova @ 1.32
11:30 ATP Brisbane: Federer - Kamke Federer under 12,5 player games @ 1.40

Odd: 2.31
High Stake

Ik zie federer dit gewoon met 2-0 in sets winnen en verwacht geen tie break of hoge set score van 7-5 er tussen zitten.
Dus vandaar dat ik voor de under 12.5 federer games ben gegaan, vind de odd best hoog eigenlijk hiervoor.
Radwanska de laatste maanden natuurlijk in wereldvorm en het niveaus verschil tussen pliskova en duval vind ik te groot.
0 Vind ik leuk's
Die tip van Federer vind ik wel een mooie. Duval speel ik niet. staat pas rond plek 650 op de ranglijst, maar dat komt omdat ze gedurende een jaar bijna geen match gespeeld heeft.
0 Vind ik leuk's
Hopelijk wint Raonic zijn match vannacht nog makkelijk @1.26. De enige die ik nog nodig heb voor een combi van 12 tenniswedstrijden.
Denk dat er ook nog vrij veel value zit op Raonic wint in twee sets @1.85
0 Vind ik leuk's
Nadat deze nacht misgelopen is doordat Kasatkina een 5-3 30-15 voorsprong weggaf in de 3e set probeer ik vannacht opnieuw.

Singles
Polanksky-Satral @2.05
Dolgopolov-Hewitt @2.85
Friedsam-Siniakova @1.74
Benneteau-Falla @2.15
Kudryavtsev-Ramanathan @1.71

Combo
Bouchard, Chardy, Thompson, Goerges @4.26

De enkelen zit wel wat risico in maar ik acht ze toch mogelijk de combo zijn normaal zekerder.
0 Vind ik leuk's
Tim, ik keek net naar de ods op Marathonbet voor Federer - Kamke. Mij valt idd ook op dat de lijnen best laag liggen met hoge quotes.

Ik speel dan ook Federer -5 en -6 + under 12,5 game.
0 Vind ik leuk's
Wozinacki maakt een goede indruk dit toernooi.
In 2014 was zij echt goed maar viel zwaar tegen in 2015.

Hopelijk houdt ze deze vorm aan want dan is er flink winst te behalen met haar. Zij wint als ze in vorm is vaak sets met 6-2, 6-1, 6-0's. Blijft er 1 om in de gaten te houden.

Single bets gaan nog niet super vandaag. Troicki won set 1 en radwanska doet wel haar ding maar geen monsterscore. Hopelijk red ik de 3 single bets nog. In ieder geval 2 en dan de combi nog die higher stake is.
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Tim, ik keek net naar de ods op Marathonbet voor Federer - Kamke. Mij valt idd ook op dat de lijnen best laag liggen met hoge quotes.

Die under 12.5 federer speel ik ook bij marathonbet.
Leuke odds inderdaad!
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
mick1880:

Die under 12.5 federer speel ik ook bij marathonbet.
Leuke odds inderdaad!

Leuk wel, maar ik snap de redenering niet goed. -6 stond daar gisteren aan 1.75 en nu boven de 2.
Kamke lijkt mij geen bijzondere speler die het hem heel lastig zal maken. Is en blijft natuurlijk wel de eerste wedstrijd van 't seizoen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.