Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bachinger ML 2,05 ( 18:35 )
Deze meneer gaat Sushi maken van de Japanse tegenstander.
Gisteren had de japanner wat geluk. Hij kreeg maar liefst 13 breakpunten tegen.
Succes
In the pocket, en vrij gemakkelijk zoals verwacht !!
Deze meneer gaat Sushi maken van de Japanse tegenstander.
Gisteren had de japanner wat geluk. Hij kreeg maar liefst 13 breakpunten tegen.
Succes
In the pocket, en vrij gemakkelijk zoals verwacht !!
M. Eguchi ML 1,65 volgende tip
Deze mevrouw zou moeten winnen !
Succes voor degene die haar ook spelen
Helaas heeft ze kansloos verloren.
Ga er maar vanuit dat de regenpauze daar debet aan was, pffff
Volgende keer beter.
Nu maar eens wat inzetten op Heerenveen / Twente & AZ :d
Deze mevrouw zou moeten winnen !
Succes voor degene die haar ook spelen
Helaas heeft ze kansloos verloren.
Ga er maar vanuit dat de regenpauze daar debet aan was, pffff
Volgende keer beter.
Nu maar eens wat inzetten op Heerenveen / Twente & AZ :d
TIP
Combo maken van Federer+Goffin+Murray+Tsjonga+Djokovic+Simon+Ferrer+Verdasco+Isner+Raonic+Kohlshreiber+Monfils = odd van +2
Mooie odd voor toch redelijke zekerheden dat ze allemaal eerste ronde overleven, spelen aan 4/10 zou ik aanraden.
Niemand anders met US Open tips?
Combo maken van Federer+Goffin+Murray+Tsjonga+Djokovic+Simon+Ferrer+Verdasco+Isner+Raonic+Kohlshreiber+Monfils = odd van +2
Mooie odd voor toch redelijke zekerheden dat ze allemaal eerste ronde overleven, spelen aan 4/10 zou ik aanraden.
Niemand anders met US Open tips?
Zou zelf nooit zoveel risico nemen voor zon lage quote. Hoeft maar eentje een blessure/slechte dag te hebbem en je hebt m verloren. Kan je nog beter paar handicaps combineren zodat je minder risico hebt
Kan je ook doen, maar het is natuurlijk maar 4/10 dat ik zeg he, geen 10/10 ;)
Robredo, Nedovysesov, Mahut, Verdasco, Stephanek, Pospisil, Kamke, Seppi en Benneteau. @17.3
Voor mensen die meer risico willen nemen.
Voor mensen die meer risico willen nemen.
Valt er eigenlijk iets te winnen met de scorito poule?
Karlovic wint van Granollers @1,50. Edit: helaas 3-2 in sets voor Granollers.
nf07:
TIP
TIP
:)