Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lacko v Istomin

0-2 in sets @1.9

Yen Lu v Kuznetsov

@1.5
0 Vind ik leuk's
Vanavond is coric weer :D Tegen Fognini die zo wisselvallig is als de .....

@4

Na die 2 geweldige wedstrijden toch maar proberen met een betje :D
0 Vind ik leuk's
.
Haase - Monaco 2-1 @ 5,80
0 Vind ik leuk's
Pospisil v Giraldo

@1.7
0 Vind ik leuk's
Lepchenko speelt vanavond tegen Vickery, hoewel Vickery de vorige potjes knap wist te winnen. Denk ik dat ze tekort komt tegen Lepchenko.
Ik speel dan ook Lepchenko wint in 2 set @2,10 bij william hill.

Erakovic op winst tegen Jovanovski, Erakovic speelt sterk dit toernooi. Goede service en goede slagen, speelt tegen Jovanovski. Ik dicht Erakovic hier de meeste kansen toe @ 1,91 bij william hill

Brengle M. volg ik al een tijdje en wint steeds erg makkelijk. Ze speelt tegen Tatishvili die erg wisselvallig is. quote is 1,67 bij william hill

Gokje: Steve Johnson quote 4 bij william hill tegen Raonic
0 Vind ik leuk's
Pospisil vs Tomic @1.55
Stepanek v Karlovic @ 2.2
Tomic v Karlovic @1.8
Struff v Haider Maurer @1.9
Ginepri v Stakhovsky @1.4
Lacko v Istomin 0-2 @1.9
Yen Lu v Kuznetsov @1.5
Pospisil v Giraldo @1.7

Overzicht van tennis tot nu toe.
Vanavond volgt er waarschijnlijk nog een tip!
0 Vind ik leuk's
Pospisil v Gasquet @1.45
0 Vind ik leuk's
Federer - Lopez. Lopez wint +4,5 game @ 1,72. Korte argumentatie: Lopez serveert enorm sterk en ik denk dat Federer hem hoogstens 1 keer breakt. Federer retourneert niet heel erg sterk meer. Tegen Cilic, ook een goede serveerder, wist Federer slechts 1 break te plaatsen. Bovendien vind ik Cilic een beperktere speler dan Lopez.

Edit: Helaas verloren. 6-3 6-4 voor Federer. Ik heb de partij niet gezien, dus ik kan er verder niet over oordelen.

Edit 2: Ik heb de statistieken van de wedstrijd bekeken en het was een kansloze nederlaag van Lopez. Totaal niet verwacht.
0 Vind ik leuk's
Cincinnati (USA) - Enkelspel - Kwalificaties, hardcourt - Halve finales 23:00
Vesnina E.(Rus) - Vickery S.(USA) 2 @2.80 (1/10) enkel bij UB/NG gevonden ,bij bwin niet meer ,noch bij Tonybet
FT 2-0

Vesnina speelde om 3u35 een dubbel in Montreal (Canada)
4u vliegen naar Cincinnati,dus de vraag is hoe fris kan ze de partij aanvatten?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik dacht hetzelfde over vickery aangezien vesnina inderdaad vanacht nog een vlucht heeft gehad + wedstrijd. Echter is het niveau van vensina wel hoger dus het zal spannend worden maar er zit met odd wel een value op, mogelijk dat set handicap interessanter is als dat ergens kan.

Lopez zie ik zelfs winnen, maakt een goede indruk en federer al aantal sets weggegeven tegen spelers die dit toernooi minder spelen dan lopez zoals ferrer en cilic. Ferrer speelt na mijn mening best wel een slecht toernooi ondanks die wel steeds doorging en dan nog tegen federer een set gepakt dus 1 set zie ik lopez wel pakken en ik denk ergens zelfs winst.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.