Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
:
All bets will be VOID if a match has not been completed due to a player’s retirement or disqualification

Het staat ook in hun voorwaarden zie ik, is dit bij elke bookie zo?
0 Vind ik leuk's
-
nee bij unibet bv had je gewoon gewonnen als je dus de bet had youzhny winst
0 Vind ik leuk's
Vaak is het zo dat als er 1 set gespeeld is hij gewoon telt..
0 Vind ik leuk's
Ik vond t dus ook al echt belachelijk maarja wat wil je beginnen als het in hun voorwaarden staat.
0 Vind ik leuk's
-
Dit was een minder goed dagje met tennis zeg, in-play heeft gelukkig mn bankroll in evenwicht gehouden.
0 Vind ik leuk's
thisizgame:
Ik vond t dus ook al echt belachelijk maarja wat wil je beginnen als het in hun voorwaarden staat.

Zelf speel ik liever bij bookmakers die de voorwaarden van SBO volgen. Het omgekeerde geldt namelijk ook: wanneer je op een speler inzet en die geeft na de eerste set op, wordt je weddenschap ook een void. Meestal maak ik toch combo's wanneer ik op tennis inzet en als je die dan verliest door 1 speler die opgeeft, dan baal je heel hard kan ik je zeggen. Als zijn tegenstander opgeeft en de odd van die match op 1.00 komt te staan, heb ik nog altijd winst als ik de overige matchen goed heb.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:

Berdych wint van Dimitrov @1,70
Li wint van Stosur @1,47
Sharapova wint van Ivanovic @1,30

Gezamenlijk x3,25
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik speel vandaag:

Dodig wint van Chardy @1,78
Berdych wint van Dimitrov @1,65
Ferrer wint van Gulbis @1,33

Totaal x3,91 bij Bwin
0 Vind ik leuk's
Sharapova wint van Ivanovic nu op livebet @1.42!
0 Vind ik leuk's
junkie:
Ik speel vandaag:

Dodig wint van Chardy @1,78
Berdych wint van Dimitrov @1,65
Ferrer wint van Gulbis @1,33

Totaal x3,91 bij Bwin

Pfff een complete off-day van Dodig, 3-6 2-6

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.