Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yvgrd:
Ik zou oppassen met bertens.. is nooit een succes geweest op gras en daar komt de mentale kwestie nog eens bij

Zelfde geldt voor Haase, Medvedev toch een speler die op een snelle ondergrond een gevaarlijke speler kan zijn

Sugita en Chung speel ik zelf ook.

Succes!

Thanks voor je reactie! Chung doet helaas niet mee, had hem ook als outright betje voor de fun.. Ben wel benieuwd naar hem op gras.
0 Vind ik leuk's
Finale s-Hertogenbosch:

Vikhlyantseva N. +1,5 sets @1,81. Ze heeft een sterke service en is aardig in vorm. Ik zie haar wel een setje pakken straks.
0 Vind ik leuk's
Karlovic -2.5 ace @1.9

Sidebet waar imo genoen value op zit, gister sloeg Karlovic ongeveer 10 aces per set waar Muller en nog geen 10 in totaal haalde. Tegen Medvedev liep de service van Karlovic nog niet helemaal zoals hij wilde, maar tegen Cilic was het weer zoals vanouds. Datzelfde verwacht ik vandaag te zien tegen Muller...
0 Vind ik leuk's
Wat info van Blogabet :

ATP London : Troicki - Tipsarevic

Troicki is net vader geworden en wil zo snel mogelijk naar huis naar zijn pasgeboren kind. Kan me erg goed indenken dat die deze wedstrijd daarom laat lopen.

Odd voor Tipsarevic is al gedaald van 2.30 naar 1.67 maar nog steeds speelbaar. Andere speelbare opties zijn de -1.5 Games voor Tipsarevic @1.70 of de under 23.5 total games @1.80
Voor de waaghalzen de 0-2 correct score @2.50

0 Vind ik leuk's
Halle:....
[Groen]Khachanov wint van een uit vorm zynde Simon @2.05 [/groen]
62/67(27)/63
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Halle:....
Khachanov wint van een uit vorm zynde Simon @2.05

Mooie odd zeg! Speel ik mee.
0 Vind ik leuk's
Staat de odd voor Medvedev ook niet wat aan de hoge kant @2.60....????

Heeft vorige week een goede week gehad met een aantal winstpartijen en verloor in de kwartfinale van Karlovic. Terwijl Mahut eruit ging tegen Benneteau een ronde ervoor.

Voor een 50/50 partij vind k de odd aan de hoge kant.

0 Vind ik leuk's
Of troiky heeft extra energie om voor zijn kind te presteren. Het is maar hoe je het bekijkt
0 Vind ik leuk's
Haase morgen tegen Thiem. Ik verwacht een kansloze wedstrijd voor Faalhaas.
Won vandaag van Ferrer maar daar is ook alles mee gezegd. Dit lag meer aan het zwakke spel van ferrer na de 1e set dan aan het spel van Haase zelf.

Ik denk dat Thiem met 0-2 gaat winnen in sets @1.60

Under 22.5 games vind k ook wel een mooie voor een wat hogere odd.
0 Vind ik leuk's
Money is funny. Na gister pas ik voor je tips. Je argumenten zijn niet overtuigend
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.