Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
morgen verwacht ik een vlotte winst opnieuw voor allisson van uytvanck.
en ook kuzmova zie ik wel in staat om minstens een set te pakken en misschien zelfs te winnen van mattek-sands.
en ook kuzmova zie ik wel in staat om minstens een set te pakken en misschien zelfs te winnen van mattek-sands.
it's all about the money ;)
dmat:
Mijn slechtste bet ooit vrees ik Sramkova :)
Mijn slechtste bet ooit vrees ik Sramkova :)
6-1, 6-2 Kato... Iedereen heeft wel eens zo'n tipje ( Kavcic gisteren :p )
Voor vanmiddag Berdych - Simon @1.6
yellowboy:
gelukkig op mijn buikgevoel gespeeld vanmorgen en maar heel mini op kuzmova gebet.
had een grote combi met van uytvanck + giraldo en die kwam prima uit, 2 keer in 2 sets :)
it's all about the money ;)
Welke tips voor today? someone?
Ik speel Daniel @ 1.83
Ik speel Daniel @ 1.83
Ik speel Raonic + Nishikori winnen @1.86 , zijn normaal de betere.
en bij Stan Wawrinka - Andrey Kuznetsov over 21.5 games @1.67 , k vind Wawrinka nog niet goed spelen en speelt veel 3 setters op gravel.
en bij Stan Wawrinka - Andrey Kuznetsov over 21.5 games @1.67 , k vind Wawrinka nog niet goed spelen en speelt veel 3 setters op gravel.
dmat:
Ik speel Daniel @ 1.83
Ik speel Daniel @ 1.83
Die speel ik mee
Zelf nog Haddad Maia 2-0 @1.7
Mattek-Sands @2.0
Raonic -2,5 games @1.96
ik speel hradecka ook, low stake. ik geloof niet in van uytvanck..