Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bvanhinthum:
Vanaf morgen de RG qualificaties, dat staat altijd garant voor moneysss
Vanaf morgen de RG qualificaties, dat staat altijd garant voor moneysss
Inderdaad, ik dacht aan ramirez-hidalgo en krueger. Die staan veel te hoog.
Inderdaad hinthum, ben nu wel zeer benieuwd ;)
NBA / CS:GO
Sjors vuile gladjakker
Had vandaag hele dag tentamens dus geen tijd om te posten, kan zo thuis ff kijken of er nog wat interessants te betten valt
Had vandaag hele dag tentamens dus geen tijd om te posten, kan zo thuis ff kijken of er nog wat interessants te betten valt
Ja dit is een beetje de mensen een bord eten voorhouden en dan weer weghalen bvanhintum, nu zou je de garantie voor money ook moeten waarmaken
Bhambri x Bublik x Janvier @3.2
Safranek @2.5
Ojeda Lara @2.2
Safranek @2.5
Ojeda Lara @2.2
Zonde van Bhambri, morgen een herkansing! (en dat heb ik t niet over een tentamen....)
yvgrd:
Zonde van Bhambri, morgen een herkansing! (en dat heb ik t niet over een tentamen....)
Jup, die Bhambri geeft ff 2x een break voorsprong weg om vervolgens de tiebreak volledig te vernaaien. Hoop het ook niet de tentamens idd haha
De Greef x Laaksonen x Vanni @3.15
Setkic @1.8
waarom krijgt Bolelli zoveel morgen?
die odd zit tussen 1.90 en 2.00
vind ik wel heeeel veel of mis ik iets???
die odd zit tussen 1.90 en 2.00
vind ik wel heeeel veel of mis ik iets???
it's all about the money ;)