Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Struff
Haase
Almagro
Monteiro
Siegemund
Riske
Pavlyuchenkova
@22.91 x 20 = 458
Haase
Almagro
Monteiro
Siegemund
Riske
Pavlyuchenkova
@22.91 x 20 = 458
ik zie alvast toch meer value in stosur ipv Pavly..
Goffin under 20.5 @1.9
Pouille 2-0 @1.9
Struff 2-0 @1.9
Pouille 2-0 @1.9
Struff 2-0 @1.9
geen wildcard voor sharapova op Roland Garros.
Ik vind dit totaal niet kunnen, sharapova was voor mij een grote kanshebster op de titel want ze is goed op dreef.
De directie weigerde haar een wildcard omdat ze uit dopingschorsing komt, ik vind dit ronduit BELACHELIJK!!!
ze heeft haar straf uitgezeten en is gewoon een topspeelster die op elk groot tornooi thuis hoort.
Ik vind dit totaal niet kunnen, sharapova was voor mij een grote kanshebster op de titel want ze is goed op dreef.
De directie weigerde haar een wildcard omdat ze uit dopingschorsing komt, ik vind dit ronduit BELACHELIJK!!!
ze heeft haar straf uitgezeten en is gewoon een topspeelster die op elk groot tornooi thuis hoort.
it's all about the money ;)
een duidelijk statement :) en ik ben wel benieuwd wie er hier als winnaar uit de bus kan komen voor RG!
Voorlopig Halep de topfavoriet?
Voorlopig Halep de topfavoriet?
Wie is jullie top3 met mogelijke kanshebber in RG (dames)