Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik had ingezet op de wedstrijd Gastao Elias - Alejandro Gonzalez. Nu zie ik dat deze is gestaakt. Kan iemand mij vertellen waarom en wat er gebeurt met mijn bet. Het stond 3-6 en 0-4. Ik had ingezet op Gonzalez. Bet was geplaats op Unibet
cesc:
Ik had ingezet op de wedstrijd Gastao Elias - Alejandro Gonzalez. Nu zie ik dat deze is gestaakt. Kan iemand mij vertellen waarom en wat er gebeurt met mijn bet. Het stond 3-6 en 0-4. Ik had ingezet op Gonzalez. Bet was geplaats op Unibet
volgens mij als die niet binnen de 24u gespeeld word krijg je je inzet terug. (afhankelijk van de voorwaarden van je bookie)
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Gestaakt of heeft iemand gewoon opgegeven? Ligt er ook aan wanneer je je bet geplaatst hebt in dat laatste geval.
If you like sports, you will love Zweeler
cesc:
Deze wedstrijd is beeïndigd wegens opgave van Gastao Elias. Doordat dit in de tweede set gebeurd rekent Unibet dit als een overwinning voor Gonzalez.
X
X
X
john-heitinga:
Deze wedstrijd is beeïndigd wegens opgave van Gastao Elias. Doordat dit in de tweede set gebeurd rekent Unibet dit als een overwinning voor Gonzalez.
cesc:
ja klopt is niet gestaakt dan, is gwn opgeven. en bij bijna alle bookies is dat in de 2de set gwn een verlies. handicaps worden meestal wel void gegeven.
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Klopt, maar ik heb een void gekregen en geen winst gonzalez
Mijn tennis combi's voor morgen:
Combi 1 @2.51 http://maartend.nl/thumbs/thumb_up.png">
Istomin, D - Andujar, P @1.26
Volandri, F - Zeballos, Horacio @1.30
Paire, B - Przysiezny, M @1.53
Combi 2 @2.49 http://maartend.nl/thumbs/thumb_down.png">
Erakovic, Marina - Flipkens, K @1.38
Granollers, M - Tomic, B @1.32
Lepchenko, V - kuznetsova, S @1.37
---------------------------------------------------------------
Inzet: 2 Units
Winst: 0.51 Units (26%)
Je kunt ze natuurlijk ook los spelen, om het risico op verlies te verminderen.
Succes!
Update 07/01 9:08:
Gelukkig is de tweede combi wel gelukt!
Combi 1 @2.51 http://maartend.nl/thumbs/thumb_up.png">
Istomin, D - Andujar, P @1.26
Volandri, F - Zeballos, Horacio @1.30
Paire, B - Przysiezny, M @1.53
Combi 2 @2.49 http://maartend.nl/thumbs/thumb_down.png">
Erakovic, Marina - Flipkens, K @1.38
Granollers, M - Tomic, B @1.32
Lepchenko, V - kuznetsova, S @1.37
---------------------------------------------------------------
Inzet: 2 Units
Winst: 0.51 Units (26%)
Je kunt ze natuurlijk ook los spelen, om het risico op verlies te verminderen.
Succes!
Update 07/01 9:08:
Gelukkig is de tweede combi wel gelukt!
Estrella Cabeza Candela - Karin Knapp @1.30
Shuai Zhang - Jie Zheng @1.75
Shuai Zhang - Jie Zheng @1.75
De combi's die ik speel:
1: @2,35
Istomin - Andujar Handicap -1,5 @1,73
Giraldo - Montanes @1,36
2: @2,53
Bouchard - Mattek Sands @1,55
Muguruza - Pennetta @1,63 VOID
3: @3,01[/color]
Zhang - Zheng @1,75
[rood]Suarez Navarro - Ormaechea Handicap -1,5 @1,72
4: @6,03
Cibulkova - Kerber 2-1 @4,90
Istomin - Andujar @1,23
Laatste multbet is natuurlijk vrij risicovol en dus lage inzet. Speel de 2e combo van mystyle1993 ook nog mee. Succes!
1: @2,35
Istomin - Andujar Handicap -1,5 @1,73
Giraldo - Montanes @1,36
2: @2,53
Bouchard - Mattek Sands @1,55
Muguruza - Pennetta @1,63 VOID
3: @3,01[/color]
Zhang - Zheng @1,75
[rood]Suarez Navarro - Ormaechea Handicap -1,5 @1,72
4: @6,03
Cibulkova - Kerber 2-1 @4,90
Istomin - Andujar @1,23
Laatste multbet is natuurlijk vrij risicovol en dus lage inzet. Speel de 2e combo van mystyle1993 ook nog mee. Succes!
WTA - ENKELSPEL: Hobart (Australië), hardcourt
Er zit een oddzakker op Zheng (Chn)- Zhang S. (Chn)00:00 @2.15 Tonybet ,2.1 bwin
01:30 Pennetta F. (Ita) Muguruza B. G. (Esp)2@1.6 unibet amaai heb je Muguruza haar benen al eens bekeken,zet maar een U bij bij haar naam :p,is precies de Spaanse Venus Williams,die zal wel andere roots hebben. :p .Zij vervangt Venus Williams na opgave.void
04:30 Robson L. (Gbr)- Wickmayer Y. (Bel) @1.7262/02 en opgave Laura
Volledig akkoord met 2e combo van mystyle1993 ,Rik92 ;-)
Er zit een oddzakker op Zheng (Chn)- Zhang S. (Chn)00:00 @2.15 Tonybet ,2.1 bwin
01:30 Pennetta F. (Ita) Muguruza B. G. (Esp)2@1.6 unibet amaai heb je Muguruza haar benen al eens bekeken,zet maar een U bij bij haar naam :p,is precies de Spaanse Venus Williams,die zal wel andere roots hebben. :p .Zij vervangt Venus Williams na opgave.void
04:30 Robson L. (Gbr)- Wickmayer Y. (Bel) @1.7262/02 en opgave Laura
Volledig akkoord met 2e combo van mystyle1993 ,Rik92 ;-)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet