Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF

Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.

Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)

Goooood luck!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
150 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dinsdag WTA Doha

Bertens -1,5 sets tegen Giorgi @2.20.

Bertens heeft een week rust genomen en is al een paar dagen in Doha. Giorgi heeft afgelopen zaterdag en zondag nog binnen op Hardcourt Fed cup tennis gespeeld. Betere voorbereiding van Kiki en hele gehaaste voorbereiding van Giorgi daardoor speel ik Kiki -1.5 sets.

GL

2 Vind ik leuk's

Winnaar ATP-toernooi Buenos Aires: Nicolas Jarry @ 26.0 (Unibet, small)

De grote favoriet is hier Dominic Thiem, die het toernooi al twee keer eerder wist te winnen. De Oostenrijker moest op de Australian Open nog opgeven dus het is de vraag hoe fit hij is. Thiem is terug te vinden in het eerste kwart van het speelschema. Nicolas Jarry bevindt zich in het derde kwart bij voornamelijk gravelspelers die uitkomen op het Challenger-niveau en Marco Cecchinato. De Italiaan wist vorig jaar te verrassen op Roland Garros, maar won in Zuid-Amerika nog nooit een partij. Jarry presteerde vorig seizoen uitstekend tijdens de Golden Swing. Zie ook de voorbeschouwing van zijn partij later vanavond: Nicolas Jarry vs. Lorenzo Sonego

1 Vind ik leuk's

Bedroevend optreden van Jarry. Moet het vooral hebben van zijn eerste service en die liep in de derde set totaal niet. Ging vervolgens op elke eerste service heel geforceerd serve en volley spelen.

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 11 feb. 2019, 20:24
1 Vind ik leuk's
Op ma. 11 feb. 2019, 15:05 schreef jorditoma:

De grote favoriet is hier Dominic Thiem, die het toernooi al twee keer eerder wist te winnen. De Oostenrijker moest op de Australian Open nog opgeven dus het is de vraag hoe fit hij is. Thiem is terug te vinden in het eerste kwart van het speelschema. Nicolas Jarry bevindt zich in het derde kwart bij voornamelijk gravelspelers, die uitkomen op het Challenger-niveau én Marco Cecchinato. De Italiaan wist vorig jaarnog te verrassen op Roland Garros met een halve finale, maar won in Zuid-Amerika nog nooit een partij. Jarry presteerde vorig seizoen uitstekend tijdens de Golden Swing. Zie ook de voorbeschouwing van zijn partij later vanavond: Nicolas Jarry vs. Lorenzo Sonego

Wie is na de eerste wedstrijd je favoriet?

0 Vind ik leuk's

@Iaquinta Ik begrijp je niet? Heb boven je post al een update gegeven over de outright, die helaas na de eerste wedstrijd al de prullenbak in kon.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 11 feb. 2019, 21:25 schreef jorditoma:

@Iaquinta Ik begrijp je niet? Heb boven je post al een update gegeven over de outright, die helaas na de eerste wedstrijd al de prullenbak in kon.

Ja jarry is uitgeschakeld. Wat verwacht je nu qua kanshebbers?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 11 feb. 2019, 21:35 schreef Iaquinta1984:

Ja jarry is uitgeschakeld. Wat verwacht je nu qua kanshebbers?

Heel lastig, omdat er vraagtekens zijn rondom Thiem. Als hij fit is, komt hij niet in de problemen voor titelwinst.

In kwart 2 heb je Schwartzman, die normaal een goede kans heeft, maar hij viel vorige week tegen in Cordoba.

Ik verwacht dat het in dit kwart tussen hem en Bedene zal gaan. Bedene speelde vorige week sterk en stond in de kwartfinale een vroege break voor tegen Cuevas, toen de wedstrijd werd stilgelegd. Een dag later maakte Cuevas deze break ongedaan en won de wedstrijd.

In kwart 3 mag Cecchinato bewijzen dat hij ook wedstrijden weet te winnen in Zuid-Amerika of spelers als Garin en Sonego weten te verrassen na de uitschakeling van Jarry en laten het voor het eerst op ATP-niveau zien.

In kwart 4 is Fognini de favoriet, maar de Italiaan maakt dit seizoen nog geen beste indruk. Motivatie is bij hem nog al een probleem en gaf precies een jaar geleden nog aan klaar te zijn met de Golden Swing-toernooien. Mocht hij er toch voor willen gaan dan is hij misschien wel de beste optie. Maar wat ik al zei; je weet het de laatste tijd nooit bij hem.

1 Vind ik leuk's

14u30 Doha hard

Simona Halep - Elina Svitolina Full Event Home (ML) @ 1.813 odd is al gezakt naar 1.73 ub

Svitolina gaf vroeger al aan dat ze last heeft aan haar hals.

Wow spannend in set3 Simona komt van 03/14 naar 64 winst😲🙊💪

Bericht gewijzigd door boempatat op vr 15 feb. 2019, 16:16
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Nog outright tips voor de toernooien van de aankomende week?

0 Vind ik leuk's

Outrights WTA Acapulco

Sloane Stephens greep de titel in 2016 al eens door Dominika Cibulkova in de finale te verslaan. Ze is favoriet bij de bookmakers om ook dit jaar weer het toernooi op haar naam te schrijven. Dit is niet heel vreemd, omdat ze twee jaar terug met de US Open haar eerste Grand Slam-titel wist te winnen en ook in het verleden goede prestaties in Noord-Amerika liet noteren. Ze mag in het eerste kwart geen problemen kennen op weg naar de halve finale met Pauline Parmentier in de eerste ronde, een qualifier in de tweede ronde en waarschijnlijk Yafan Wang of Monica Puig in de kwartfinale.

In het tweede kwart zijn Amanda Anismova en Donna Vekic interessante namen. Eerstgenoemde wacht alleen een waarschijnlijke ontmoeting met Johanna Konta in de tweede ronde en moet hierna ook nog langs Vekic. Hierdoor zijn er betere opties in het onderste speelhelft. In het derde kwart liggen er kansen voor Bianca Andreescu. Ze mag in haar eerste ronde geen problemen kennen met Jil Teichmann en hierna wacht Daria Gavrilova of Mihaela Buzarnescu, speelsters die al sinds oktober en augustus niet meer tot winst kwamen. In de kwartfinale is de als zevende geplaatste Saisai Zheng de meest waarschijnlijke tegenstander.

De meest in het oog springende partij van de eerste ronde wordt in het vierde kwart afgewerkt. Viktoria Azarenka neemt het hier op tegen dé verrassing van de Australian Open, Danielle Collins. De winnares hiervan is de meest waarschijnlijke kwartfinaliste tegen Sofia Kenin. De talentvolle Amerikaanse heeft het afgelopen half jaar flinke stappen gemaakt en noteerde vooral goede resultaten op hardcourt (winst in Hobart en schakelde bijna Simona Halep uit op de Australian Open).

Conclusie:

Het Masters-toernooi van Indian Wells staat voor de deur en Acapulco is qua weersomstandigheden en banen de ideale voorbereiding. De steden liggen relatief dichtbij elkaar dus de kans is aannemelijk dat Acapulco serieus wordt genomen.

Stephens haar eerste grote tegenstand wacht waarschijnlijk pas in de halve finale. De kansen liggen vooral in het onderste speelhelft. Andreescu heeft in het derde kwart een interessante quotering en bovendien op papier de makkelijkste loting. Het vierde kwart is iets sterker bezet, maar hier liggen zeker mogelijkheden voor Kenin. Door bij de outrights voor Andreescu en Kenin te kiezen, lijkt de kans op in ieder geval een finaliste in het onderste speelhelft mogelijk.

Outrights Winnares WTA-toernooi Acapulco:

Sloane Stephens @ 4.50 (Unibet, medium)

Bianca Andreescu @10.0 (Unibet, small)

Sofia Kenin @21.0 (Unibet, small)

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 25 feb. 2019, 17:10
2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.