Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF

Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.

Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)

Goooood luck!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
150 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 8 jan. 2019, 23:52 schreef bvanhinthum:

Weet niet waar jij die odd zo laag hebt maar ik heb Kenin @1.85.

Omdat ik waarschijnlijk weer is telaat ben :thinking:1.85 is wel echt mooi:ok_hand: p.s keek verkeerd op Uni is ie 1.75 maar das nog steeds geen 1.85:money_mouth:

Bericht gewijzigd door pijnacker83 op di 8 jan. 2019, 22:58
1 Vind ik leuk's

Voor deze nacht heb ik kenin allesinds al op mijn lijstje tegen Flipkens

0 Vind ik leuk's

Berrettini die gisternacht drie matchpoints om zeep hielp en Kuzmova die het vanuit een winnende positie in de beslissende set weggaf was teleurstellend.

Vannacht weer veel interessante wedstrijden. Hieronder wat tips:

Voorbeschouwingen:

Iga Swiatek - Aliona Bolsova (wedstrijd begint zo, maar -1,5 sets @1.95 is ook een mooie)

Sofia Kenin - Kirsten Flipkens

Alex de Minaur - Jordan Thompson

Dayana Yastremska - Belinda Benic

High

De Minaur + Harris + Kecmanovic + Swiatek @3

Matthias Bachinger @1.86

Medium

Barty + Smyczek @2.28

Noah Rubin @1.70

Paulo Badosa Gibert -2,5 games

Tennys Sandgren @1.62

Low

Amandine Hesse +1,5 sets @2.10

Sakharov + D. King @2.38

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 10 jan. 2019, 11:41
1 Vind ik leuk's

Loting australien open geweest. Wie zijn de favorieten en wie gaat verrassen?

0 Vind ik leuk's
Op do. 10 jan. 2019, 19:23 schreef Iaquinta1984:

eerste ronde bij de mannen staan er meteen een 5 -tal zware wedstrijden op, (Edmund-Berdych en Kyrgios-Roanic om er maar 2 te noemen.)

Bij de vrouwen lijkt vooral Kerber mij een makkelijke loting te hebben, die zou normaal gezien met de vingers in de neus easy in de 4de ronde moeten geraken.

Cilic en Halep staan ook op de tabel maar weet niet wat ik ervan moet verwachten.

Cilic vorig jaar nog verliezend finalist heeft nu lang gesukkeld met een knieblessure en Halep heeft ook pas haar eerste wedstrijd gespeeld na een blessure en eerlijk gezegt, het trok op geen hol dus ik weet niet hoelang deze 2 het gaan uitzingen.

Ik kijk ook uit naar Kevin Anderson, vorig jaar was die totaal niet in vorm en ging die eruit in eerste ronde, ik verwacht toch ook dat die minstens 4de ronde gaat halen.

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op do. 10 jan. 2019, 19:23 schreef Iaquinta1984:

Ik zal morgenochtend/middag een nieuw topic openen voor de Australian Open en hier een aantal van de geplaatste spelers en outsiders uitlichten (mannen en vrouwen) en kijken wat de interessante opties zijn qua outrights aan de hand van de loting.

1 Vind ik leuk's

En dan zit je ook nog met onduidelijkheid over Anisimova en Pavlyuchenkova, de slechte vorm van Cibulkova en nog meer van dat.

Nog nooit is het bij de start van de AO zo onduidelijk geweest wie er ver kan komen denk ik :)

En dan is er ook nog Tipsarevic die blijkbaar nog altijd niet gestopt is, die treft in de eerste ronde Dimitrov :)

Bericht gewijzigd door yellowboy op do 10 jan. 2019, 20:20
0 Vind ik leuk's
Op do. 10 jan. 2019, 21:19 schreef yellowboy:

En dan zit je ook nog met onduidelijkheid over Anisimova en Pavlyuchenkova, de slechte vorm van Cibulkova en nog meer van dat.

Nog nooit is het bij de start van de AO zo onduidelijk geweest wie er ver kan komen denk ik :)

En dan is er ook nog Tipsarevic die blijkbaar nog altijd niet gestopt is, die treft in de eerste ronde Dimitrov :)

Karlovic doet ook nog mee :p

0 Vind ik leuk's
Op do. 10 jan. 2019, 21:29 schreef Iaquinta1984:
Op do. 10 jan. 2019, 21:19 schreef yellowboy:

Karlovic doet ook nog mee :p

Die zie ik eventueel de eerste ronde nog overleven tegen Hurkacz.

Volgende ronde tegen Nishikori zal het wel afgelopen zijn vrees ik voor hem.

Het is niet de beste tennisser maar ik ben toch fan van zijn opslag, als je zo'n bommen op je ziet afkomen spring je voor minder opzij :p

0 Vind ik leuk's

Gisternacht een mooie 9 uit 13 qua tips. Balen dat Bachinger in drie sets verloor. Kreeg genoeg kansen in de eerste set, maar wist deze niet te benutten. Voor vannacht de laatste kwalificatiewedstrijden en halve finales in Auckland, Hobart en Sydney.

Medium

Favorieten combi: Eubanks + Harris + Kokkinakis + Kecmanovic @3.78

Cameron Norrie @1.66

Barty + Golubic @2.51

Tennys Sangren +3,5 games

Tim Smyczek @1.7

Low

Kamil Majchrzak @1.76

Prajnesh Gunneswaran @1.76 (Is al verzekerd van de lucky loser loting, mocht hij verliezen)

Rudolf Molleker +3,5 games

Smitkova +5,5 games

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 10 jan. 2019, 23:49
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.