Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF
Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.
Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)
Goooood luck!
Er staan in aanloop naar de Australian Open de komende week genoeg toernooien op het programma. Er worden in de chat zo nu en dan tennistips gedeeld, maar het leek me een goed idee om dit topic ook even af te stoffen en hier wat tips te delen voor vannacht + outright bets. Voel je vrij om hier de komende week (en buiten de grand slams om ook tips te spelen).
Outrights ATP Sydney:
Yoshihito Nishioka winnaar kwart 2 @7.0 (Small)
Marton Fucsovics winnaar kwart 3 @4.90 (Small)
Nishioka kan goed uit de voeten op hardcourt banen. Eerste ronde is Ryan Harrison geen gemakkelijke tegenstander, maar hierna zie ik alleen Andrey Rublev nog als een geduchte tegenstander voor het winnen van kwart 2. Fucsovics bood vorige week Novak Djokovic nog goed partij en heeft hier goede kansen met zijn agressieve manier van tennissen.
Programma vannacht:
Yoshihito Nishioka @1.74 (Medium)
Cameron Norrie @1.79 (Medium)
Cibulkova + Watson @2.18 (Medium)
Querrey + Sevastova @1.79 (Medium)
Norrie speelt tegen de Fransman Benoit Paire, die dertig uur heeft moeten vliegen van Pune en op z'n zachtst gezegd niet blij is dat hij vannacht al moet spelen. De Brit liet vorige week nog sterk spel zien op de Hopman Cup en is dan ook de terechte favoriet.
Mooie tips. Speel ze ook beide toernooi winst low
Enorm groot aanbod vannacht met ook de kwalificatiewedstrijden van de Australian Open die van start gaan.
Voorbeschouwingen:
Timea Babos - Viktoria Kuzmova
Dalila Jakupovic - Kirsten Flipkens
Overige tips:
High
Christopher Eubanks @1.85
Medium
Dustin Brown @1.85
Ernesto Escobedo @1.85
Johnson + Barrere @2.46
Paula Badosa Gibert @1.88
Peter Gojowczyk @1.80
Karman Kaur Thandi +4,5 games @1.90
Kostyuk + Sakkari @2.40
Marton Fucsovics -3,5 games @1.83
Small:
Iga Swiatek -2,5 games @1.72
Monika Kilnarova @2.65
Favorieten combi:
Harris + Kecmanovic + Ramanathan @2.05 (high) via William Hill - void in geval opgave
Wat denken jullie van stollar deze nacht en kuzmova ?
Wat denken jullie van stollar deze nacht en kuzmova ?
Kuzmova heb ik zelf ook op winst in mijn topic staan tegen Flipkens.
Stollar ken ik zelf niet echt goed genoeg om daar een oordeel over te geven dus dat ga ik dan ook niet doen ;)
@nili Vind Stollar eigenlijk net iets te laag staan.
Gisteren een wisselvallende nacht. High stakes gingen goed, maar game handicaps van o.a Jakupovic, Swiatek en Thandi bijv. net pech.
Voorbeschouwingen:
Matteo Berrettini - Leonardo Mayer
Dayana Yastremska - Vera Lapko
Viktoria Kuzmova - Kirsten Flipkens
Márton Fucsovics - John Millman
High
Zhe Li @1.93
Sadio Doumbia -1,5 games @1.76
Medium
Bouzkova + Kenin @2.36
Ivashka + Hurkacz @1.84
Rogerio Dutra Silva @2.3
Valentini Grammatikopoulou @1.88
Small
Filippo Baldi +3,5 games @1.8
Tallon Griekspoor +2,5 games @2.0
Su-Wei Hsieh @3.4
Vinden jullie Cecchinato @2.3 niet veel te hoog vannacht?
Hij speelde goed tegen Berdych, Sandgren denk ik beetje overrated door z'n resultaten vorig jaar m.b.t. deze ondergrond. Sandgren wint van Marterer met 53% eerste opslag (59% tegen Millman ). Ik denk dat Cecchinato veel beter weerstand kan bieden, ook op de return. 3 setter goed mogelijk maar value sowieso op de Italiaan.
Vinden jullie Cecchinato @2.3 niet veel te hoog vannacht?
Hij speelde goed tegen Berdych, Sandgren denk ik beetje overrated door z'n resultaten vorig jaar m.b.t. deze ondergrond. Sandgren wint van Marterer met 53% eerste opslag (59% tegen Millman ). Ik denk dat Cecchinato veel beter weerstand kan bieden, ook op de return. 3 setter goed mogelijk maar value sowieso op de Italiaan.
Bijna iedereen tipt Sandgren (zelfs met game handicap)
Kenin @1.65 ook wel een mooie tegen Jabeur
Weet niet waar jij die odd zo laag hebt maar ik heb Kenin @1.85.