Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF

Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.

Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)

Goooood luck!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
150 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 13 mei 2019, 18:48 schreef yellowboy:
Op ma. 13 mei 2019, 16:14 schreef bvanhinthum:
Op ma. 13 mei 2019, 14:47 schreef yellowboy:
Op ma. 13 mei 2019, 14:40 schreef yvgrd:

Haha wat zijn dit voor odds man.... We hebben inderdaad, zoals Lord Bert aangeeft, genoeg aan één Yellowboy.

de beste stuurlui staan aan wal zeker he vriendje?

echt triestig hoe steeds weer dezelfde mongolen commentaar geven op of in iemands topic terwijl ze zelf schrik hebben om een topic te openen gewoon omdat ze er zelf geen reet van kennen.

Nou nou nou is het meteen weer nodig om te gaan schelden? Zoals Ome Richard het al aangeeft, discussies en meningsverschillen horen erbij. Maar blijkbaar kunnen sommige personen op dit forum dat niet aan.

Ik had het ook niet op jou, van jou weet ik tenminste dat je iets bijdraagt in de chat en vooral livetennistips geeft tijdens grand slams, het ging mij meer over diegene die ik gequoted heb

ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken, want dat vind ik zonde van m’n energie. Jij bent met stipt de allerslechtste tennistipper, als je het al een naam mag geven wat jij doet, van heel VW.

En begrijp me niet verkeerd af en toe zit er een goede “pick” tussen, maar dan komt de redenatie. Daaruit blijkt dat je geen enkel verstand hebt van tennis, laat staan de desbetreffende omstandigheden omtrent de spelers die actief zijn.

Ik verzoek het nogmaals, je zou er vele een plezier mee doen, stop er lekker mee.

Fijne dag.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 13 mei 2019, 18:56 schreef BlueAra:

LOL, Back on Topic boys :)

Eerlijk is eerlijk, hij had er van de week veel goed. Mis wel een onderbouwing maar vooruit...overigens kan je de lage odds ook combineren he ;). Zo had ik bv djere voor 1.35 gecombineerd met verdasco voor een gezamelijke odd van 2.67.

het kan nooit kwaad om je eigen bevindingen te toetsen met wat andere denken.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 13 mei 2019, 18:57 schreef yvgrd:
Op ma. 13 mei 2019, 18:48 schreef yellowboy:
Op ma. 13 mei 2019, 16:14 schreef bvanhinthum:
Op ma. 13 mei 2019, 14:47 schreef yellowboy:
Op ma. 13 mei 2019, 14:40 schreef yvgrd:

Haha wat zijn dit voor odds man.... We hebben inderdaad, zoals Lord Bert aangeeft, genoeg aan één Yellowboy.

de beste stuurlui staan aan wal zeker he vriendje?

echt triestig hoe steeds weer dezelfde mongolen commentaar geven op of in iemands topic terwijl ze zelf schrik hebben om een topic te openen gewoon omdat ze er zelf geen reet van kennen.

Nou nou nou is het meteen weer nodig om te gaan schelden? Zoals Ome Richard het al aangeeft, discussies en meningsverschillen horen erbij. Maar blijkbaar kunnen sommige personen op dit forum dat niet aan.

Ik had het ook niet op jou, van jou weet ik tenminste dat je iets bijdraagt in de chat en vooral livetennistips geeft tijdens grand slams, het ging mij meer over diegene die ik gequoted heb

ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken, want dat vind ik zonde van m’n energie. Jij bent met stipt de allerslechtste tennistipper, als je het al een naam mag geven wat jij doet, van heel VW.

En begrijp me niet verkeerd af en toe zit er een goede “pick” tussen, maar dan komt de redenatie. Daaruit blijkt dat je geen enkel verstand hebt van tennis, laat staan de desbetreffende omstandigheden omtrent de spelers die actief zijn.

Ik verzoek het nogmaals, je zou er vele een plezier mee doen, stop er lekker mee.

Fijne dag.

de allerslechtste tennistipper van heel VW en toch heb ik nog steeds 117 volgers, de logica is mij hier ver zoek maar dat zal wel aan mij liggen zekers?

aaaaah, nu snap ik het, omdat ik altijd fout tip, verliezen mijn volgers constant geld en daarom blijven ze mij volgen, omdat iedereen hier 50000 euro op zijn bookmakerrekeningen heeft staan, sjeeeeezes.

mijn punt is dat je je constant moeit in topics van anderen zonder dat je zelf de ballen hebt om een topic te starten want als je dat doet is de titel van "allerslechtste VW-tipper in het algemeen" al meteen bekend.

Ik verzoek het nogmaals (om het met jou woorden te zeggen): als je geen tips wil volgen of denkt dat je het zelf beter weet, volg ons dan niet en speel zelf iets maar stop met iedereen af te zeiken.

Fijne dag.

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op ma. 13 mei 2019, 19:16 schreef kezza1302:
Op ma. 13 mei 2019, 18:56 schreef BlueAra:

LOL, Back on Topic boys :)

Eerlijk is eerlijk, hij had er van de week veel goed. Mis wel een onderbouwing maar vooruit...overigens kan je de lage odds ook combineren he ;). Zo had ik bv djere voor 1.35 gecombineerd met verdasco voor een gezamelijke odd van 2.67.

het kan nooit kwaad om je eigen bevindingen te toetsen met wat andere denken.

Ja dat is ook vooral waar ik op doelde dus. Iedereen kan hier het forum en de tijdlijn volspammen met 50 bets van gemiddelde odd 1.4, maar zonder fatsoenlijke onderbouwingen zijn al die loze tips mijn inziens weinig waard, zelfs als je er een groot gedeelte van goed hebt. Vind het dan ook jammer dat mijn tijdlijn daar mee volgestouwd staat door BlueAra. Snap ook niet echt dat mensen dat dan klakkeloos over kunnen nemen. Maar goed, ieder zijn eigen stijl denk ik dan maar? Wel jammer dat het op VW vaak onmogelijk is om over dit soort onderwerpen kritiek te leveren om een fatsoenlijke discussie te starten.

Bericht gewijzigd door bvanhinthum op ma 13 mei 2019, 19:26
1 Vind ik leuk's

Deze zet ik vandaag

4 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

Odds van 1.05, als je denkt dat je alles gezien hebt...

2 Vind ik leuk's

Zoals Richard al zei: Het slagingspercentage is belangrijker dan de hoogte van de odd, maar hierbij moet wel worden gezegd: hoe lager de odd, hoe kleiner de kans dat er value is te vinden. Op een speeldag zijn er tientallen wedstrijden rond de 1.30/1.40, die ondanks hun lage quotering wél prima speelbaar zijn vanwege hun slagingskans (en ik zelf ook regelmatig speel), maar op 9/10 zit niet of nauwelijks value. Vandaar ook dat de meeste single picks quoteringen spelen boven de 1.50. Om op de lange termijn winst te maken, moet je i.m.o value betten.

Als ik een tip mag geven, is het misschien beter om bijvoorbeeld doubles of trebles van bijv. 1.30 (of lager), waar jij value in ziet, te posten en deze als één winnende bet te rekenen, omdat een winstpercentage van 80% bij gemiddelde odds van 1.40 door de meeste op VW niet als iets bijzonders wordt gezien. Tot slot ziet de ene graag een onderbouwing en vindt de andere het prima om iets blind mee te spelen. Wellicht is het een idee om je beste tip per dag uit te lichten en deze kort te onderbouwen.

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 14 mei 2019, 08:15
1 Vind ik leuk's

Een odd van 1.05 slaat toch werkelijk waar helemaal nergens op?

ik kan ook elk seizoen alle thuiswedstrijden van Barcelona, Manchester City en Bayern Munchen gaan tippen maar dat zijn toch geen tips meer? Maak dan op zijn minst een combi van je lage quoteringen of geef je stake verdeling aan aangezien je normaal gesproken hoger gaat inzetten op lagere odds.

Tevens heeft die pik ook nog eens zijn wedstrijd met 0-2 verloren... x)

2 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op di. 14 mei 2019, 11:01 schreef sjorss94:

Tevens heeft die pik ook nog eens zijn wedstrijd met 0-2 verloren... x)

Hahaha, nouja point is proven in ieder geval.

0 Vind ik leuk's

Vannacht staat er enorm veel tennis op het programma. Zo gaan de kwalificatietoernooien van de Australian Open van zowel de mannen als de vrouwen van start en zijn er nog 2 ATP-toernooien, 2 WTA-toernooien en 2 Challengers. Ik ben van plan om straks wat research te gaan doen en zal in de loop van de avond wat tips in dit topic posten. Topic voor de Australian Open maak ik later deze week aan.

4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.