Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF

Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.

Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)

Goooood luck!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
150 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 13 mei 2019, 08:24 schreef kreggie:

Goede tips!

Speel je alles single of maak je er doubles/trebles van gezien de lage odds?

Of speel je op odds @1,30 gwn een hele flinke stake, kan natuurlijk ook.

ik speel zelf alles Enkel. maar je kan er mee doen wat je wilt natuurlijk. Ik speel alles met de zelfde stake.

Ik heb in elke bet evenveel vertrouwen. iedereen vind 1.30 enz lage odd.. is wel 30% winst :)

0 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

Deze tips heb ik er nog bij gedaan voor vandaag. maar ik plaats ze vooral op mijn tijdlijn. dus hou die in de gaten als je wilt meespelen.

4 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

Haha wat een waardeloze odds allemaal zeg. De nieuwe Yellowboy?

Bericht gewijzigd door bvanhinthum op ma 13 mei 2019, 12:10
0 Vind ik leuk's

Haha wat zijn dit voor odds man.... We hebben inderdaad, zoals Lord Bert aangeeft, genoeg aan één Yellowboy.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 13 mei 2019, 14:40 schreef yvgrd:

Haha wat zijn dit voor odds man.... We hebben inderdaad, zoals Lord Bert aangeeft, genoeg aan één Yellowboy.

de beste stuurlui staan aan wal zeker he vriendje?

echt triestig hoe steeds weer dezelfde mongolen commentaar geven op of in iemands topic terwijl ze zelf schrik hebben om een topic te openen gewoon omdat ze er zelf geen reet van kennen.

3 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Laten we iedereen in hun waarde laten. Je bent niet verplicht de tips te volgen of te lezen.

Wat voor jou waardevolle informatie is kan voor een ander minder relevant zijn.....

We zijn hier om elkaar te helpen, hou dat ik je achterhoofd

1 Vind ik leuk's

Zo is het Chapko. Discussie en meningsverschillen horen erbij, maar wel met respect richting elkaar.

Daar komt bij dat in mijn optiek de hoogte van slagingspercentage belangrijker is dan de hoogte van de odd. Een weddenschap met een odd van 1.50 kan stukken beter zijn dan een weddenschap met een odd van 2.00. Het gaat erom of de kans van slagen hoog genoeg is.

Bericht gewijzigd door richard123 op ma 13 mei 2019, 14:07
3 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op ma. 13 mei 2019, 14:47 schreef yellowboy:

echt triestig hoe steeds weer dezelfde mongolen commentaar geven op of in iemands topic terwijl ze zelf schrik hebben om een topic te openen gewoon omdat ze er zelf geen reet van kennen.

Nou nou nou is het meteen weer nodig om te gaan schelden? Zoals Ome Richard het al aangeeft, discussies en meningsverschillen horen erbij. Maar blijkbaar kunnen sommige personen op dit forum dat niet aan.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 13 mei 2019, 16:14 schreef bvanhinthum:
Op ma. 13 mei 2019, 14:47 schreef yellowboy:

Nou nou nou is het meteen weer nodig om te gaan schelden? Zoals Ome Richard het al aangeeft, discussies en meningsverschillen horen erbij. Maar blijkbaar kunnen sommige personen op dit forum dat niet aan.

Ik had het ook niet op jou, van jou weet ik tenminste dat je iets bijdraagt in de chat en vooral livetennistips geeft tijdens grand slams, het ging mij meer over diegene die ik gequoted heb

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

LOL, Back on Topic boys :)

0 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.