Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF

Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.

Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)

Goooood luck!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
in 31-07-2018 09:52 Overige sporten en evenementen
150 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vandaag gaan we voor Ferrer met de 2_0 winst tegen een uitgebluste zverev en overwinning Hurkacz

0 Vind ik leuk's

Medvedev is op dreef en ik zie hem ook aan jarry geen setje afstaan.

Asian handicap -1.5 sets daniil medvedev: 1.80

2 Vind ik leuk's
Op vr. 26 apr. 2019, 11:42 schreef Derkus:

Medvedev is op dreef en ik zie hem ook aan jarry geen setje afstaan.

Asian handicap -1.5 sets daniil medvedev: 1.80

kga volgen :)

2 Vind ik leuk's

Nadal, Rafael wint:Nadal, Rafael - Thiem, Dominic: 1.35

Medvedev, Daniil +1.5Set handicap: Nishikori, Kei - Medvedev, Daniil: 1.38

Totale noteringen:1.86

2 Vind ik leuk's

12u30

Tennis » Spain » ITF Les Franqueses Del Valles Women » Kostova E. - Guerrero Alvarez E. 2@2.35

Er zit een drop op Alvarez.effe in het oog houden.

https://www.oddsportal.com/tennis/spain/itf-les-franqueses-del-valles-women/kostova-elitsa-guerrero-alvarez-eva-4r4T10nf#home-away;2

1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

15u30

Tennis » Portugal » ATP Estoril » Goffin D. - Sousa J.

Niemand die Sousa wint @2.6 van Goffin pakt?

Ft Goffin 63/62

https://www.oddsportal.com/tennis/portugal/atp-estoril/goffin-david-sousa-joao-SQ4YRLzK/#home-away;2

De wereld nummer 51 Joao Sousa uit Portugal is de titelverdediger van zijn thuistoernooi en zijn tegenstander zakt naar beneden op de 25e positie in de ranglijst - veel lager dan zijn normale standaard. Goffin heeft dit seizoen al drie wedstrijden verloren van tegenstanders buiten de top 100! Daarbij kan Joao nog eens rekenen op de volle steun van het thuispubliek !

Ilax30 tip by zn voorbeschouwing:

David Goffin -1.5 sets@2.30. David Goffin zal vandaag aan de bak moeten tegen een speler die deze week veel punten te verdedigen heeft en voor eigen publiek speelt. Hoewel de Belg al heel het seizoen niet lekker in zijn vel zit geldt hetzelfde voor zijn tegenstander die een matig seizoen doormaakt en ook in de eerste ronde geen goede indruk maakte. Ik verwacht dat de Belg vandaag beter met de extreme weersomstandigheden zal omgaan en de grillige Portugees in straight sets uitschakeld. David Goffin -1.5 sets @2.30 (888sport, high)

Bericht gewijzigd door boempatat op do 2 mei 2019, 22:34
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Dit speel ik vandaag allemaal in Single

Bericht gewijzigd door BlueAra op do 9 mei 2019, 07:19
2 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

Gisteren 11 bets

9 juist

1 fout

1 verzet naar vandaag. (Gombos, Norbert)

deze zijn voor vandaag, en ik speel alles in Single

snachts speel ik ook bets, maar die zijn close to game time. die drop ik in de chat

Bericht gewijzigd door BlueAra op vr 10 mei 2019, 05:43
3 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

Gisteren 4 op 5 juist

vandaag deze 6

2 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

nog 2 extra bets

1 Vind ik leuk's
Road To Glory Investor

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.