Wedden op paarden races: Cheltenham 2018
Goedenavond Heren & Dames,
In navolging van het succes van vorig jaar: https://www.voetbalwedden.net/forum/overige-sporten-en-evenementen-106/paardenraces-176/cheltenham-2017 hier een nieuw topic. Over Cheltenham 2018, weinig ante post tips want het begint morgen al. Let op de bets zijn dagelijks en het kan zijn dat we op dag 1 alles verliezen, maar op dag 3 alles terugwinnen. Paarden is langer dan een race, dus speel niet selectief mee, maar speel of alles mee of niks. Ik zei het vorig jaar al, dus kijk even terug bij vorig jaar voor termen als BOG, SP & EW. Google weet ook een hoop ;).
13:30 Chelt
1 punt @ Getabird
0,25 ew @33 Western Ryder
14:10 Chelt
14:10
1,5 punt @2,1 Footpad
14:50 Chelt
0,25 ew @25 Knight of Noir
0,25 ew @34 Sizing Codelco
15:30 Chelt
0,5 win @7 Faugheen
16:10 Chelt
Apples jade is hier de absolute banker, maar gewoon totaal geen value met deze odds. Op chelt is een odd veel lager dan @2 niks in mijn ogen. Voor een EW bet zou Jer's Girl een aardige zijn, maar laat deze race lekker aan me voorbij gaan.
16:50 Chelt
0,25 ew @10 No Comment
17:30 Chelt
0,25 ew @19 Le rocher
0,25 ew @29 Ibis du Rheu
Goodluck voor de gene die meespelen!
By welke bookie speel je alles?
0,25 ew @10 No Comment
Waarom heb je geen commentaar?:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:
Die paardennamen zyn soms echte killers
Ik heb ooit zo'n sketch gehoord met een commentator van een paardenrace en die gebruikte de namen 'my wife' 'the postman' 'the milkman''he's done it again'.je kunt wel denken wat er gebeurt.hilarisch.:sweat_smile:
Boem heb je daar nog het filmpje van?
Ik speel voornamelijk op WH/888sport.
Gewoon, voor wat inzicht, waarom zou je Western Ryder kiezen om 13:30 ?
Is die odd dan zo goed ?
Zware eerste dag, maar blijf je volgen hoor:money_mouth:
13:30 Chelt
1 punt @ Getabird -> teleurstellend, kan niet anders zeggen. Uiteindelijk gekozen omdat de prijs steeg maar hadden gewoon moeten layen.
0,25 ew @33 Western Ryder -> uiteindelijk 6de good run for our money. Maar niet voldoende om place money veilig te stellen.
1,5 punt @2,1 Footpad -> Ja wat was deze goed he! Achteraf stake te laag ingestoken dit had een max bet moeten zijn. Makkelijk praten achteraf natuurlijk!
14:50 Chelt
0,25 ew @25 Knight of Noir -> Een groot drama.
0,25 ew @34 Sizing Codelco -> Begon goed, eindigde dramatisch
15:30 Chelt
0,5 win @7 Faugheen -> Het idee van deze race was om Buveur Dair te layen en ik twijfelde tussen melon/Faugheen. Uiteindelijk de verkeerde gekozen, maar had niet uitgemaakt qua resultaat. Buveaur toonde zijn klasse.
0,25 ew @10 No Comment -> Schitterende lange race in mijn ogen, uiteindelijk te laat gebracht door de Jockey en kon daardoor niet mee met de pace.
17:30 Chelt
0,25 ew @19 Le rocher -> Fout op fout op fout met srpingen
0,25 ew @29 Ibis du Rheu -> dit had hem moeten zijn rende fantastisch, maar verpeste de laatste jump waardoor geen place. Er betaalde bookmakers 5-6 places uit, dus als je die had gefeliciteerd.
Al met al geen beste dag. Footpad hadden we moeten banken dan had we quite gedraaid, met Ibis du Rheu & Western Ryder twee net geen places dat doet ook zeer. Op naar morgen!
13:30
Samcro is de absolute favoriet en is al 6 races op rij foutloos en heeft nog nooit verloren. Toch is Cheltenham wat anders en tegen deze odds ga ik het niet spelen. Next Destionation moet het het moeilijk maken en indien hij niet wint verzekeren we hem met een EW bet zodat we quite draaien.
0,25 ew @5 Next Destination
We gaan hier voor Ballyoptic, die heeft al een race op Cheltenham gewonnen en laat dit jaar een goed record zien. Zou zich minstens moeten plaatsen
0,5 ew @15 Ballyoptic
14:50
Hier kan wat mij betreft iedereen winnen en zie geen value in odds onder de 10. Wat mij betreft backen we wat outsiders. Let op het aantal places Unibet biedt slechts 4 plaatsen aan, terwijl coralbet 7 plaatsen uitbetaald, betway 6 en Williamhill 5. Het heeft dus zin om rond te kijken!
0,25 EW @23 Springtown lake 5 places
0,25 EW @21 River Frost 5 places
0,25 EW @17 Fixe le Krap 5 places
15:30
Dit is toch wel echt de race van de dag. Altior, Douvan & Min in een race wie had dat kunnen dromen. Altior de favoriet want je wint niet zomaar 13/15 races. Ik zal wel gek zijn, maar ik ga er toch tegen in. En twee outsiders hopelijk kunnen die wat place money zeker stellen voor ons. Drie plaatsen betekent dat maar een favoriet het hoeft te verpesten en er ligt een schitterende kans voor deze hoge odds.
0,5 win @4,5 Douvan
0,125 EW @34 Special Tiara
0,125 EW @67 God's Own
16:10
Ook dit is een schitterende race, dus als je ergens tijd over heb tussen 16:30-17:20 deze twee races kijken. Met grote winnaars als Bless the wings, the last samurai, Josies orders, cause of causes & Cantlow beloofd dit een spektakel te worden. Ik vind het bizar dat de bookies hier maar tot 3 places uitbetalen en we moeten hier dan ook niet al te veel stakes op in zetten. Maar for the sake of deze moet je zien gaan we er voor een paar.
0,125 EW @51 Saint are (gaat deze jongen nou het eindelijk ipv buiten het seizoen op Cheltenham laten zien)
0,125 EW @21 Cantlow
0,125 EW @8 Jossies order (deze echt niet lager dan 8 pakken!!)
16:50
Skip sipper de skip
17:30
Allemaal onervaren horses dus het zou zo maar dat een verassing hier kan winnen.
0,125 EW @51 Volcano
0,125 EW @26 Relegate
0,125 EW @51 The flying sofa
0,125 EW @11 Carefully Selected
Hoop outsiders voor morgen, maar het is nou eenmaal heerlijk om hoge odds te hitten!
Boem heb je daar nog het filmpje van?
Ik speel voornamelijk op WH/888sport.
Dat is van heel lang geleden . toen luisterde ik via de middengolf AW 693naar BBC radio voor de voetbal.:thinking::sweat_smile:
BOL datel13! Ik volg ze weer, en ga lekker live kijken :)
Goede dag vandaag @66 place en @26 win, met een beetje meer mazzel hadden we veel meer gewonnen. Maar volgens mij al met al quite na twee dagen.
13:30
0,25 EW @8 Finanian Oscar
0,25 EW @9 Modus
Heel gretig voor Western Approach, maar de odd is te hoog de bookies weten schijnbaar iets wat ik niet weet! Dus lekker skippen
14:10 - Let op bij je bookies 4 & 5 places beschikbaar alle bets met 5 places plaatsen aub!
0,25 EW@21Protek Des Flos
0,125 EW @26 Thomas Cambell
0,125 EW @13 Who dares wins
14:50
Vreemd dat Douvan nog steeds bij alle bookies online staat, na zijn val vandaag is het niet standaard om hem te rennen. Un de Sceaux volgens de meeste mensen banker van de dag. Ik denk het ook, maar door Douvan niet helemaal zeker van. Cue card net als vorig jaar te oud IMO en de rest nog classy enough. Ik denk niet dat hier echt iets value is.
15:30
Dit gaat echt een heeerlijke race worden met Yanwort, Sam spinner & natuurlijk Harry. Maar vergeet ook niet wat outsiders zoals Bacardys, Lami Serge & The new one.
0,5 EW @9 Uknowwhatimean harry
0,125 win @15 the new one
0,125 win @51 Old guard
16:10 let weer op 4-5 places
0,25 EW @11 Tully Easy
0,125 EW @34 Splash of Gin
0,125 EW @67 Ultragold
16:50
Laurina absolute banker hier. Kan je Marias Benefit @8 krijgen kan je hem EW zetten, bij top 3 heb je zelfs winst dan maar weinig beschikbaar, WH & Uni zitten op slechts 6,5 en dat is te laag. Misschien morgen dat hij universeel @8 drift dan kunnen we hem alsnog zetten.
17:30
0,25 EW @13 Pendra
0,25 EW @17 Final Nudge
0,25 EW @ 34 Double Ross
Goodluck weer!