Wedden op MMA (Mixed Martial Arts)
Goedenavond beste leden,
In deze barre tijden van het Corona virus zijn er kleine dingetjes waar we onze hoop en vreugde uit moeten putten . Ik zie hier genoeg sportliefhebbers en wedliefhebbers. De grote sportevenementen liggen op hun gat. Ongepast of niet, de MMA sport draait nog redelijk. Afgelopen weekend werd er nog een UFC evenement gehouden in Brazilië. De komende evenementen zouden ook doorgaan, maar de UFC heeft deze (wat mij betreft terecht) afgelast. De Europese organisatie Cage Warriors heeft vanavond nog een evenement, en bookies maken daar zeker gebruik van met het schaarse aanbod wat zij hebben. Het evenement is in Manchester (zonder publiek).
Mijn vraag: ik merk in Nederland dat de populariteit vrij timide is. Zijn er mensen die MMA volgen , op wedden en behoefte hebben om informatie en tips uit te delen
Laat je horen ! en veel plezier met het kijken van het evenement vanavond.
(te volgen op cagewarriors.com)
Ik volg het MMA vrij goed, maar dan wel de grote organisaties zoals de Ufc en Bellator. De meeste vechters op de CW card zijn onbekenden voor mij en ik denk voor velen.
Er staat wel één Ufc gevecht op het programma tussen Stewart en Fabinski, maar de odds zijn Imo niet interessant.
Ik volg het MMA vrij goed, maar dan wel de grote organisaties zoals de Ufc en Bellator. De meeste vechters op de CW card zijn onbekenden voor mij en ik denk voor velen.
Er staat wel één Ufc gevecht op het programma tussen Stewart en Fabinski, maar de odds zijn Imo niet interessant.
Ben ik met je eens, in MMA weet je het nooit, maar ik denk dat het een makkie voor Darren Steward wordt. Met een Q van 1,40/1,45 zeker niet interessant.
Zo zie je maar, Fabinski gaat er met de winst vandoor
De UFC heeft 2 evenementen georganiseerd afgelopen week, met heel veel upsets qua matchups.
Dit weekend weer een evenement met de Nederlandse legende Alistair Overeem als headliner. Mensen tips of dingen die ze willen delen ?