Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op MLB 2019

Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.

19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPeetee9 in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 26 jun. 2019, 19:00 schreef Peetee9:
Op di. 25 jun. 2019, 23:53 schreef theforgottenone:

Hoe moet ik het nu zien? GM3 is een hogere betsize om te compenseren voor de eerste bets?

Ik heb flat stakes gedaan en heb nu dus afgerond 1,2 Bets verlies.

Edit: en na vannacht 2,2 Bets verlies. 4 Bets gevolgd, 3 verloren.

Deze vraag is hier al eens gesteld en beantwoord. Het gaat hier steeds om chases ( 5 OR 6 game) met de bedoeling telkens 1 u te winnen ( de grootte van de unit bepaal je zelf, afhankelijk van je bank). Winnen we bij GM 1 is de chase gedaan en wachten we op de volgende. Verliezen we GM 1 dan wedden we bij GM 2 om het geld verloren bij GM 1 terug te winnen + 1 u. Enz... Verliezen we uiteindelijk GM 5 of GM 6 dan hebben we verlies gemaakt.

ML = money line of flat stakes zoals jij het noemt. Hopelijk is het nu voor iedereen duidelijk.

Kortom, een Martingale systeem dus, waarbij je met redelijke stakes redelijk diepe zakken moet hebben.

1 Vind ik leuk's
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.
Op wo. 26 jun. 2019, 23:21 schreef theforgottenone:
Op wo. 26 jun. 2019, 19:00 schreef Peetee9:
Op di. 25 jun. 2019, 23:53 schreef theforgottenone:

Hoe moet ik het nu zien? GM3 is een hogere betsize om te compenseren voor de eerste bets?

Ik heb flat stakes gedaan en heb nu dus afgerond 1,2 Bets verlies.

Edit: en na vannacht 2,2 Bets verlies. 4 Bets gevolgd, 3 verloren.

Deze vraag is hier al eens gesteld en beantwoord. Het gaat hier steeds om chases ( 5 OR 6 game) met de bedoeling telkens 1 u te winnen ( de grootte van de unit bepaal je zelf, afhankelijk van je bank). Winnen we bij GM 1 is de chase gedaan en wachten we op de volgende. Verliezen we GM 1 dan wedden we bij GM 2 om het geld verloren bij GM 1 terug te winnen + 1 u. Enz... Verliezen we uiteindelijk GM 5 of GM 6 dan hebben we verlies gemaakt.

ML = money line of flat stakes zoals jij het noemt. Hopelijk is het nu voor iedereen duidelijk.

Kortom, een Martingale systeem dus, waarbij je met redelijke stakes redelijk diepe zakken moet hebben.

Thanks D-backs !

Systeem 1 : 36 - 0

PS : theforgottenone ; voordeel is dat je de diepte van je zakken zelf kan kiezen.

0 Vind ik leuk's

NO BETS TODAY FOLKS !!!

0 Vind ik leuk's

NO BETS TODAY !!!

0 Vind ik leuk's

.

Bericht gewijzigd door Peetee9 op zo 30 jun. 2019, 20:45
1 Vind ik leuk's

Vandaag : Systeem 1 : OPGEPAST, WATCH YOUR BANKROLL !!! WE STARTEN MET MAAR LIEFST 3 BETS !!!

ER VOLGEN LATER NOG 2 BETS VOOR SYSTEEM 2 ZODRA DE VEGAS LIJNEN OPEN ZIJN, STAY TUNED !!!

Bericht gewijzigd door Peetee9 op ma 1 jul. 2019, 19:48
0 Vind ik leuk's

Systeem 2 :

DET ML (GM 1) bet to win 1 u

Wedstrijd start om 22.10u ; mogelijk volgt er nog een bet op deze game; lijnen even in het oog houden, stay tuned !!!

BOL !!!

0 Vind ik leuk's

Nog voor systeem 2 :

BOL !!!

Bericht gewijzigd door Peetee9 op ma 1 jul. 2019, 19:49
0 Vind ik leuk's

Leuk avondje gisteren : 4 - 1

Systeem 1 : 38 - 0

Systeem 2 : 25 - 0

BOL !!!

Bericht gewijzigd door Peetee9 op ma 1 jul. 2019, 19:49
1 Vind ik leuk's

Resultaat voor dit weekend : Systeem 1 + 3 u à 100,- euro/u + Systeem 2 + 3 u à 100,-euro/u ; als dat maar blijft duren, "ik ben God niet !!!"

Systeem 1 : 39 - 0

Systeem 2 : 26 - 0

Meer uitleg gewenst ? PM !!!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.