Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Odd ? Gebaseerd op ?
0 Vind ik leuk's
Afgelopen nacht was het niks maar komende nacht verwacht ik weer wat doelpunten beste om het live te spelen.
0 Vind ik leuk's
Boston Bruins - Montreal Canadiens
Columbus Blue Jackets - Washington Capitals o5.5
Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning o5.5
Los Angeles Kings - Pittsburgh Penguins
even snel wat gevonden
0 Vind ik leuk's
Twijfel een beetje veel over vanavond, heb dus ook nog geen echte bets
- Bruins - Canadiens , zou eigenlijk voor de Bruins moeten zijn. 1 van de betere teams van de Eastern, maar vind de quote niet zo hoog van ML
- Toronto - Florida , zou voor Toronto moeten zijn. Gewoon meer kwaliteit.
- Ottawa - Tampa bay , 2 goede teams. Alleen Ottawa dit seizoen niet zo best dus misschien Tampa Bay.
- Kings - Penguins , Penguins ook 1 van de betere teams. Kings draaien dit jaar wisselvallig.
0 Vind ik leuk's
Boston Bruins - Montreal Canadiens
Columbus Blue Jackets - Washington Capitals o5.5

Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning o5.5
Los Angeles Kings - Pittsburgh Penguins
Wat was het een mooi nachtje
0 Vind ik leuk's
New York Rangers - New York Islanders Over 5.5 (O/U-FTOT incl.)
Carolina Hurricanes - St. Louis Blues St. Louis Blues (Win-FTOT incl.)
0 Vind ik leuk's
olympische spelen Ice Hockey
Goud: Rusland
Topscore van het toernooi
Alex Ovechkin(Rus) @ 7.00
de Russen zullen worden geleid door de Ovechkin. thuisland en hij zal dit toernooi domineren.
Topscore landen
Canada Crosby @7.50
de laatste olympische Spelen en zijn hele carierre crosby is een van de beste spelers van Canada die ze ooit gehad hebben. het is een complete speler die kan scoren als de beste.
America Patrick Kane @5.00
Hij Heeft de belangrijke wedstrijden voor de Amerikanen gespeeld. Hij heeft 2 Stanley Cups in de afgelopen vier jaar gewonnen. Dus hij weet hoe hij de klus moet klaren.
Speler van het toernooi ga ik Ovechkin
Als je wat mee speel laat het dan even weten wel leuk anders heb ik deze moeite voor niks gedaan
0 Vind ik leuk's
Kijk in het Olympische winterspelen topic aub! Het is trouwens Crosby. Al denk ik niet dat de Russen hem gaan pakken aangezien de aanval van de Canadezen dit jaar echt gru-wel-ijk is... Maar het zal tussen hun gaan denk ik aangezien zij een aardig thuisvoordeel hebben.
0 Vind ik leuk's
Poland - Extraklasa, Hockey
MMKS Podhale Nowy Targ/Comarch Cracovia
23-February-2014
Total Goals Over 6.5 for Game 1.750
1.00 Units
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Vannacht weer de herstart van de NHL na de OS :d Gewoon voor de gein even op Carolina gezet met ot!
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.