Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
19:00 Pittsburgh Penguins - Winnipeg Jets @1.67
19:00 Pittsburgh Penguins - Winnipeg Jets Pittsburgh Penguins -1.5 @2.18
02:05 Anaheim Ducks - Vancouver Canucks @1.95
Inzet: 3 Units
Mogelijke winst: 2.80 units
Wat was Pittsburgh slecht zeg... echt niet normaal. Toch nog redelijk weggekomen.
0 Vind ik leuk's
Pittsburgh-Penguins-Winnipeg-Jets @1.76
De jets hebben 2 de laatste wedstrijden verloren ik zie ze wel winnen.

Carolina-Hurricanes-Nashville-Predators @2.85
Bij Hurricanes is afgelopen wedstrijd Erik stall (de aanvoerder) uit gevallen met een blessure.
Edmonton-Oilers-Tampa-Bay-Lightning 5.5o
Oilers maken altijd wel paar doelpunten en ligtning hebben afgelopen 5 wedstrijden er 18 gemaakt.
0 Vind ik leuk's
Vanavond zwaar op de vrieden van Pittsy!
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
rollings:
Pittsburgh-Penguins-Winnipeg-Jets @1.76
De jets hebben 2 de laatste wedstrijden verloren ik zie ze wel winnen.

Carolina-Hurricanes-Nashville-Predators @2.85
Bij Hurricanes is afgelopen wedstrijd Erik stall (de aanvoerder) uit gevallen met een blessure.
Edmonton-Oilers-Tampa-Bay-Lightning 5.5o
Oilers maken altijd wel paar doelpunten en ligtning hebben afgelopen 5 wedstrijden er 18 gemaakt.

Helaas eentje fout als er een fout moest gaan was het die
0 Vind ik leuk's
mijn volgende NHL-tip is de volgende:
Colorado - Calgary -> 1 -> 1.75
Colorado heeft zen laatste 3 (thuis)wedstrijden gewonnen waaronder een zege tegen de Sharks wat toch niet slecht is, ze hebben ook een positief doelsaldo van +16 en lijken na een slechte reeks trug op het goeie spoor.
Het omgekeerde verhaal vinden we bij Calgary, hun laatste 4 (thuis)wedstrijden gingen telkens verloren waaronder een nederlaag tegen Edmonton Oilers, niet meteen een hoogvlieger. Ook hun doelpuntensaldo is zwaar negatief -32
Het feit dat Colorado thuis speelt en Calgary in een serieuze dip zit doet mij besluiten om deze bet te spelen
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
New-York-Rangers-Columbus-Blue-Jackets @2.08
New-York-Islanders-Dallas-Stars 5.5o @1.90
Colorado-Avalanche-Calgary-Flames @1.77
0 Vind ik leuk's
Calgary Flames - Colorado Avelanche @1.75
Montreal Canadiens - Florida Phanters @1.85
New York Rangers - Columbus Blue Jackerts (including OT) @1.62
0 Vind ik leuk's
rollings:
New-York-Rangers-Columbus-Blue-Jackets @2.08
New-York-Islanders-Dallas-Stars 5.5o @1.90
Colorado-Avalanche-Calgary-Flames @1.77

Was een saai nacht in het ijshockey was ook weinig te doen helaas. Kazan-astana in rusland daar zie ik wel paar doelpunten vallen maar ga het live kijke. dat is ook het beste in het ijshockey
0 Vind ik leuk's
voor vannacht speel ik volgende wedstrijd:
Edmonton Oilers - St. Louis Blues -> 2 -> 1.90
ik speel deze omdat ik dit een HEEL MOOIE odd vind, en zoals jullie al weten ben ik geen fan van de Oilers, ze zullen misschien wel een goaltje maken maar meer ook niet, the Blues daarentegen steken zwaar in form, hebben de laatste 5 wedstrijden gewonnen en de laatste 2 wedstrijden hadden ze een doelpunten saldo van 11 tegen 2
de Blues hebben ook op 1 na de beste verdediging en op 1 na de beste aanval dus dat opent wel perspectieven als je tegen de Oilers speelt :)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Vannacht moeten we zetten op de LA kings. Bij Minnesota doet de aanvoerder Koivu niet mee. Deze is geblesseerd voor een maand. Nu hebben ze alleen nog in Parise een echte sterkhouder maar dan moet goedkomen met de Kings!(doelman ook weer terug Quick die gelijk een goede partij keepte de vorige wedstrijd).
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.