Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
dan is er helemaal niks meer aan te verdienen ;-)
we moete soms een beetje risico durven nemen he :)
we moete soms een beetje risico durven nemen he :)
it's all about the money ;)
vertrouw san jose niet vanacht, ze zijn vaak tegen mindere tegenstanders slordig....
Mijn NHL bets voor vannacht: [rood]Nashville Predators - [b]Boston Bruins[/b] @1.75[/rood] [rood][b]Chicago Blackhawks[/b] - New York Islanders @1.87[/rood] [rood]Winnipeg Jets - Ottewa Senators [b]u5.5[/b] @1.88[/rood] [groen]Winnipeg Jets - [b]Ottawa Senators[/b] @2.10[/groen] [groen][b]Minnesota Wild[/b] - Buffalo Sabres @1.82[/groen] << Kan je ook -1.5 spelen voor meer value. Inzet: 5 units Winst: [rood]1.08[/rood] Jammer slechte NHL nacht, vooral boston bruins was een tegenvaller.
Boston-Bruins-Nashville-Predators o5.5 @2.10
Ottawa-Senators-Winnipeg-Jets @2.20
Dallas-Stars-Montreal-Canadiens @2.18
rollings:
Rusland: Bars Kazan juist vandaag:-)
KHL & MHL kan je soms wel eens mooie bets meepakken.
KHL & MHL kan je soms wel eens mooie bets meepakken.
Waarom speel je alles excl.OT? Het komt volgens mij best vaak voor dat er OT komt.
kinetic:
Waarom speel je alles excl.OT? Het komt volgens mij best vaak voor dat er OT komt.
Klopt komt inderdaad redelijk vaak OT voor, maar opzich vind ik dan de odds vaak te laag. Aan de andere kant zou ik dan wel een match meer gewonnen hebben. Ga er is over nadenken om toch OT te spelen bij de matches met iets meer "risico".
Tips voor vandaag:
Anaheim Ducks - Edmonton Oilers @1.60
Laatste 5 ontmoetingen heeft Anaheim Ducks allemaal gewonnen. Tevens is Edmonton Oilers ook nog is bezg aan een slechte reek, hierdoor zou je er ook voor kunnen kiezen om Anaheim Ducks -1.5 te spelen @2.04
Had 'm ook gezien en in de chat gepost, Daan! Pak zowel de regular winst als de handicap winst op Anaheim Ducks (1,65 en 2,15).
Cheers!
Cheers!
rosscountry:
Had 'm ook gezien en in de chat gepost, Daan! Pak zowel de regular winst als de handicap winst op Anaheim Ducks (1,65 en 2,15).
Cheers!
Cheers!
ah ok niet gezien ross. Nu jij het ook zegt maar besloten om zelf ook maar de handicap erbij te spelen. Nu afwachten of het gaat lukken :) succes in elk geval. Speel je nog andere NHL matches?