Wedden op het Wk wielrennen
Hier graag de tips voor het Wk wielrennen
Ik speel zelf voorlopig Sagan top 3 1.90 en sagan winnen odd 5.00 :)
Ik hoop hier dat ik nog mooie tips van anderen kan zien wat ze spelen :)
Chef onze toptipper voor het wielrennen hoop ik hier ook te zien!
Ik speel zelf voorlopig Sagan top 3 1.90 en sagan winnen odd 5.00 :)
Ik hoop hier dat ik nog mooie tips van anderen kan zien wat ze spelen :)
Chef onze toptipper voor het wielrennen hoop ik hier ook te zien!
in 20-09-2013 16:47 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Die 0,36 sec zien we door de vingers, dat moet Tony nog wel rechtzetten in het resterende deel :)
If you like sports, you will love Zweeler
Overigens, wat betreft de combo ziet het er slecht uit. Grabsch verpest het tegen Gruzdev. De single Pinotti voor Malori komt wel goed (y)
Kiryienka x50, voor het geval dat maar 15E op ingezet :p En misschien daalt ie zo, kan ik hem met winst verkopen.
edit: ging nog naar x35, maar verkocht voor 16,61E :)
Tony moet even dit afmaken en dan is de tijdrit in elk geval winstgevend geweest
edit: ging nog naar x35, maar verkocht voor 16,61E :)
Tony moet even dit afmaken en dan is de tijdrit in elk geval winstgevend geweest
Zonder pech is dit binnen voor Der Panzerwagen
Wordt dus gewoon de voorspelbare 1 Martin 2 Wiggins 3 Cancellara
Wiggins vs Cancellara x1,65.
1 Martin 2 Wiggins 3 Cancellara 4 Kiryienka 5 Phinney 6 Quaade 7 Pinotti 8 Malori 9 Larsson 10 Siutsou 11 Barta 12 Dennis 13 Roche 14 Castroviejo 15 Oliveira 16 Vandewalle 17 Porte 18 Gusev 19 Gruzdev 20 Grabsch
Mooie overwinning wat een gemiddeldes ook. Enkele jaren terug vonden ze het nog bizar als er 50 per uur gemiddeld werd gehaald.
Thanks chef! Had die combi van ploegen rit en vandaag gecombineerd. Leuke qoute van bijna 4!
Goed geboerd deze tijdrit. Van de betjes vooraf enkel Grabsch vs Gruzdev fout van de combo die ik hier geplaatst had. Pinotti voor Malori, Terpstra voor Roy en een combo met Dennis voor Dowsett en Quaade voor Rasmussen wel goed. (die laatste twee had ik hier niet geplaatst) Daarnaast nog wat gelivebet :)
http://i40.tinypic.com/2q364ao.jpg">
http://i40.tinypic.com/2q364ao.jpg">